< Tilbake til oversikten

Endelig

Livsglede sa for siden:

Etter 7 eller 8 uker på ketolysemat så har jeg de siste dagene blitt likegyldig når det gjelder mat og er ikke sulten lenger, spiser mindre porsjoner, spiser sjelden opp. DEt tok altså meg/min kropp å finne utav dette såååååååååååååååååååå mange uker. Kroppen min var vel hysterisk for at den ikke skulle få mat den:rolleyes: men jeg lurte den der:DHar jo prøvd i flere år å få bort de 10-12 kg som kom snikende da jeg slutta å røyke + prolaps etter prolaps snek seg inn og jeg ble passive over lengre perioder:o Men nå er det jo herlig å oppleve den der følelsen av at mat ikke er alt. Har hatt det slik de siste dagene og jeg som før leste oppskrifter døgnet rundt og tenkte dette kan jeg lage, dette kan jeg lage, tenker heller nå, uff det gidder jeg ikke nå, er jo ikke sulten. Så det blir til at jeg tar meg et pat slingser med ost eller en boks med krabbe, ( fant en god på Rema)presser over noen dråper sitron og masse majones, nam.... det er digg. Så nå er det bare å vente på at vektnedgangen skal komme snikende også:p da blir jo alt perfekt, men self..... så skal jeg ut å reise i begynnelsen av mai, 1 uke med sol og varme:D:eek: men hva gjør jeg med ketolysemenyen da:confused: Blir jo litt mer av det gode i glasset når en har sommer og sol for kun 1 uke, maten skal gå tålig bra, men værre med kosedrikken:o Noen som har tips og råd?

Torkil sa for siden:

Hei
Vin, rom og cola light.( sjekk sukkerinnhold i rommen på www.vinmonopolet.no) gin og tonic light (fås i syden kh ukjentt) gin og sprite zero.
Jeg gikk ut fra at det skulle være noe med alkohol.
God tur
Torkil:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.