Pearl sa for siden:
Jeg får ikke lov til å trykke på smileyene her lenger, altså utrykksikoner. Jeg får heller ikke trykke på "mer". Hvis jeg prøver å lage avsnitt, kommer ikke det inn heller. Hva har skjedd tro? Kan noen hjelpe meg?
Pearl sa for siden:
Jeg får ikke lov til å trykke på smileyene her lenger, altså utrykksikoner. Jeg får heller ikke trykke på "mer". Hvis jeg prøver å lage avsnitt, kommer ikke det inn heller. Hva har skjedd tro? Kan noen hjelpe meg?
Dilly sa for siden:
:D:p bare sjekka. Virker som normalt hos meg.
Avsnitt også.
Har du rydda på pc'n i det siste? Kanskje du har fått noen strenge innstillinger som ikke tillater disse tingene?
Håper det ordner seg.
Aline sa for siden:
Melding er sendt videre til Admin :)
Håper det ordner seg fort :)
Pearl sa for siden:
Problemet kommer når jeg skal svare på en tråd. Jeg prøvde å prikke deg Aline. Og det gikk fint. Har en tenåring i huset som innimellom gjør ting på PCen min jeg ikke forstår. Vet hun er inne på et annet forum Hun kan kanskje ha gjort noe der. Skal spørre henne også.
Pearl sa for siden:
Har sjekket ut med tenåringen. Hun sjekket sitt forum. Der var det ingen tilsvarende problemer.
HP sa for siden:
Det er nok et problem med din nettleser, høres ut som at det har blitt krøll i de midlertidige filene. Forsøk å slette midlertidige filer, eventuelt bytt til en annen nettleser ([url]www.firefox.no[/url] eller [url]www.opera.no[/url] hvis du bruker Internett Explorer nå).
Pearl sa for siden:
Jeg bruker firefox. Slaø prøve opera neste gang.
HP sa for siden:
Hvis du bruker adblock, eller annen reklameblokkering så kan den også blokkere smilieliste/teksteditor. Så du kan teste å deaktivere den, hvis du har. Sjekk også at javascript er aktivert.
Pearl sa for siden:
Se her. :) Jeg har egentlig ikke gjordt noe annet enn å slå maskinen av og på. Er fremdeles på firefox. Må prøve å se om jeg kan få til et avsnitt også.
Da håper jeg at jeg fikk et avsnitt her. :veitikke: Så fikk jeg også ekstra smileyer. Da ser alt ut til å være på plass igjen.
Pearl sa for siden:
Dette gikk jo riktig fint. Takk for hjelpen. :forstoikk
HP sa for siden:
En omstart fikser det meste. :)
Pearl sa for siden:
Holder på å "resette" vekten også. Driver å leter etter av og på knappen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.