Madeleine sa for siden:
Noen som går på det her og hva er din erfaring?
Madeleine sa for siden:
Noen som går på det her og hva er din erfaring?
Distrea sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18282&highlight=Reductil
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14004&highlight=Reductil
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13691&highlight=reducil
jeg har prøvd en mnd, med resultatet 2 kilo opp og ble super deprimert ;)
men i linkene her kan du lese mye mer oim det :)
Madeleine sa for siden:
Hei du..:)
Er det sant? Det er ikke mulig!!
Så utrolig kjipt....:( Hva forklarte legen det med?
Takk for linker....
Alven sa for siden:
Jeg bruker Reductil sammen med Ketolyse denne gangen, og jeg synes det hjelper veldig! Forrige gang var jeg nemmelig en av dem som ikke fikk særlig redusert sultfølelse av Ketolyse-kosten.
Etter noen måneder begynte jeg å bli ganske kvalm av ketolyse-maten og når jeg da var sulten i tillegg, ble det vanskelig å fortsette.
Nå fjerner Reductilen sultfølelsen, så jeg slipper å spise så mye av ketolyse-maten. For den kommer sikkert til å virke kvalmende etter en stund denne gangen også...
Funker perfekt for meg! :)
Madeleine sa for siden:
Hei du...
Så bra og høre...:)
Lest masse på nett om Reducil med veldlig ulik erfaring.
..og det siste....at det kun hjelper i 2 mnd:eek:Fader hva er det for noe tull????
Jeg har godt på det i 5 dager....og føler det samme som deg.Vet ikke om det sitter mest i magen el.hodet,men føler jeg får litt dra hjelp...håper jeg.Og heller ikke så sulten,samtidig som jeg føler meg litt piggere.:)
Går ikke på lavkarbo,gikk for sakte for meg....
Tar meg turen på besøk for å lese litt mer om vektnedgangen din.
Takk for svar!!:)
Robyn sa for siden:
Jeg gikk på Reductil for et par år tilbake og gikk ned rundt 10 kg uten stress.
Men jeg fikk såpass med bivirkninger at jeg måtte slutte, og da kom kiloene på igjen i løpet av få måneder til tross for at jeg spiste sunt og trente regelmessig. :mad:
Min erfaring er at de som går ned med Reductil sliter med å holde vekten etterpå. Kjenner flere som har gått ned masse, men de går opp igjen når de er ferdige.
Madeleine sa for siden:
Oi...det hørtes ikke helt bra ut....:eek:
Takk for innspill:)
Georgine sa for siden:
Jeg fikk enorme bivirkninger. Kiloene kom fort på igjen når jeg sluttet.
Mamma har gått på disse flere runder. Første gangen i 1 år. Alle kiloene + noen ekstra kom på i løpet av noen måneder. Det samme skjedde hver gang. Når har hun endelig forstått at det er kostomlegging som gjelder.
Madeleine sa for siden:
Hjelp..
Skjønner bare ikke at man legger på seg om man spiser forsiktig og trener.
Hvor henter men energien fra liksom...
Men takk :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.