Huff huff huff....:eek: etter snart tre uker i Ketose, så sprakk jeg i dag.:( Vet ikke hva som skjedde, ble plutselig så syyykt fysen, stappet i meg en altfor stor sjokolade :( Klarte ikke kontrollere meg selv...:eek:
Har såå dårlig samvittighet,... Hva skjer nå?? er hele dietten bortkastet? Må jeg begynne på nytt med induksjonen??
Eller skal jeg trene ræva av meg i helgen, spise riktig og komme meg inn i Ketose fort som mulig???
Føler meg sikkelig misslykket:( Har jo søren meg ingen selvdisiplin...
Du... Snubla slik har de fleste gjort ( inkludert meg selv ;))
Bare fortsett i vanlig dur, drikk masse vann og ikke vær sint på deg selv for dette. Vi er bare mennesker, og det er menneskelig å feile :klem:
Du vil kanskje bli satt litt tilbake, men bare stå på :heia:
Husk på følelsen neste gang du føler for å sprekke :)
Som de over meg har skrevet.. du er absolutt ikke alene om å snuble.. Husk følelsen til neste gang sjokoladen roper på deg, men du skal absolutt ikke føle deg misslykka!!!!! :klem:
En sprekk er en sprekk, og det kan hende oss alle.
Ingen ting er bortkastet - du er bare en erfaring rikere, og den vil hjelpe deg til å klare dette videre. I morgen står du opp og går i gang med fornyet energi og motivasjon!
jeg sprakk etter 2,5 uke.. kjempe kjedelig. er enda ikke i skikkelig ketose, 4 dager etter.. så det blir LENGE til neste gang ja!! jeg som var så godt i gang.. sikkert like greit å sprekke, for det frister ikke å gjøre det igjen.
Dagen startet med egg, bacon og en halv tomat. Lurer på hvor lang tid det vil ta meg å komme tilbake i ketose...
Greia med å sprekke er at noen ganger så mister jeg kontrollen....Selv om jeg ikke vil, klarer jeg ikke stoppe...skremmende
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.