< Tilbake til oversikten

Smileys i tilbakemeldinger?

Hjørdis sa for siden:

Hvordan får dere kopiert smileys til dette rapporteringssystemet? Får det ikke til, jeg. Må jo være staure dum:o Er jo sååå mange jeg gjerne vil gi en prikk og en klem. Hjelp meg, ja?

Iset sa for siden:

Du må bruke koden til smileyen. :D
Når du har smileylista foran deg, har du alle kodene til smileyene ved siden av hver enkelt smiley. Det er denne du må skrive inn manuelt når du skal bruke smileyen i feks. ryktemeldinger. Jeg bruker alltid kodene i alle innlegg, synes det er lettest, men da må man jo huske dem også. Jeg bruker få smileys så jeg husker som regel kodene på de jeg bruker. Da slipper jeg å dra frem smileylista hver gang. :)

Mila sa for siden:

Du skriver rett å slett koden.. :) Som f.eks :klem: = : klem : (bare att : står helt inntil resten av ordet.. sjønner?) :)

Hjørdis sa for siden:

Takker og bukker:), men er usikker på om jeg gjorde det korrekt. Skal man ikke se ikonene når man gjør det slik? Kun mottaker som ser dem eller?

Gerd sa for siden:

Du ser de på oversikten over sendte prikker etterpå. :)

Hjørdis sa for siden:

Ja selvfølgelig. Det vet jeg jo, snakk om å ha hodet under armen og armen i bind a:p

Gerd sa for siden:

Lillebjørn Nilsen :D

Og nå er jeg begynt å nynne på den sangen... :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.