< Tilbake til oversikten

Ny uke over og ny veiedag

Livsglede sa for siden:

Så var en ny uke med ketolysemat over og det gikk i minus denne uken og. Ikke mye men litt ned iallefall. Så nå er jeg 200 gram mindre enn sist fredag:p Sakte men sikkert:p

Lisbeth sa for siden:

Grattis med nedgang :heia:
[font=Book Antiqua][/font]
Sakte men sikkert er bedre enn fort og gæli ;)

Livsglede sa for siden:

Ja det er jeg enige i, men det får da være måte på kor tregt:rolleyes: men ikke OPP iallefall. Så nå er jeg der jeg var for 7 eller 8 uker siden da jeg starta med denne type mat. Synes jeg har holdt på i evigheter:p og hadde jo trodd at resultatet skulle vært anderledes:confused::p:confused: Men nå skriver jeg ned alt og da mener jeg absolutt alt som blir putta i munnen, veier alt og teller karber, alikevel så går det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tregt, men det kan jo være at det løsner denne uken:D ingen som vet. Har en kropp som stritter skikkelig imot iallefall, men jeg er like sta jeg som den, så vi får se hvem som vinner, meg eller kroppen:rolleyes:

Lisbeth sa for siden:

Det har gått i rykk og napp med meg også.. Kroppen tviholder på kiloene..og vips neste uke, så slipper den.. også tviholder den igjen..osv.. Men tilslutt blir det bra!!!

Livsglede sa for siden:

:heia::heia::heia:I hope so:p

Happy H sa for siden:

så bra!!!!grattis..

Her e d ikkje ny uke endå, men har bestemt meg for å ha veie dag om fredagen.. så d e 400gram ned siden sist veiing!!!

Lisbeth sa for siden:

Grattis til deg også, Happy :heia:

nellie sa for siden:

gratulerer masse:D

Marita sa for siden:

:heia:Det er jo fremgang fra å ha stått stille Livsglede, godt jobba! HappyH du er også kjempeflink! :ja:
Veiedag på meg også idag.. gjett om jeg fikk hakeslepp! Minus FIRE KILO på ei uke?! Fyttikatta, nei detta var gøy :heia: Nå har jeg skikkelig lyst å holde på med detta, nå som jeg ser resultater og sånn!! :D

Lisbeth sa for siden:

WOW!!!! Det er jo bare superbra!!!! :heia: :heia: :heia:

Princez sa for siden:

Akkurat sånn er det for meg også... i rykk og napp!

Jeg tror grunnen er at kroppen velger det tempoet som passer den best helsemessig til enhver tid..

Den uken jeg ikke går ned, har kroppen bestemt at sånn må det bli, fordi det er det beste for meg i det lange løp. Det er også grunnen til at jeg ikke blir deppa av å gå opp 0,5 en uke.. Bryr meg faktisk fint lite.. (Men det var litt tøffere å akseptere i begynnelsen) Nå er det bare sånn det er... tar den tiden jeg trenger. Viten om at jeg aldri mer ska være overvektig er mer enn godt nok for meg. :)

Men Livsglede; det går rette veien, og det er jo kjempeflott!! :)

Happy H sa for siden:

jehuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4KILO!!!!d e bra d!!
Då e d bare å fortsette på samme måte videre og.
e jo utn tvil den beste start man kan få..skikkelig motivasjon for å fortsette!!!=)

Marita sa for siden:

Jaaa, synes det er litt flott jeg.. Er digg når man kommer over kneika med den første uka, og begynner å se resultater på det man gjør! :) Du har jo også gått ned veldig godt siden du begynte, så du kjenner deg vel kanskje igjen i det jeg sier.. Jeg er i allefall supermotivert for å fortsette! :D :heia:

Romle sa for siden:

Gratulerer med nedgang. :)

murmeluppa sa for siden:

Så flinke dere er alle sammen :) Jeg får jo faktisk skikkelig håp her jeg sitter om at dette kan funke!!! :D
helt ny, på min andre dag, men jeg har hvertfall kommet i ketose, så jeg er optimist :) Hvordan får dere til den vektkurvetingen?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.