< Tilbake til oversikten

Natur/Landbruk

Begod sa for siden:

For dem som har litt interesse av natur/landbruk så vil sannsynligvis siste ut i naturen være av interesse.

www1.nrk.no/nett-tv/natur/spill/verdi/30395

Det er litt uvant å høre at det er den berørte naturen som er mest verdifull og ikke den uberørte. Det er også uvant å høre fra en som har reist verden rundt i mange, mange år at Norges kulturlandskap er helt unikt i verden. Jeg antar at vi som lever oppi dette kulturlandskapet hele tiden ikke ser eller er klar over hvilken skatt vi sitter på.

Summer sa for siden:

Takk for lenken. Jeg begynte å se nå, men får se den ferdig i kveld. Ja, det er ofte lett å ikke se verdien i det man ser hver dag. Vi har en fantastisk natur her i landet. Det var veldig tydelig for meg de første årene etter vi flyttet inn til Sogn og Fjordane, men jeg har begynt å "bli mer vant med det" nå, og det er jo litt synd, så jeg minner meg selv innimellom på hvor "amazed" jeg var med en gang vi flyttet hit. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.