< Tilbake til oversikten

Ingen på OE?

Pluto i magen min:) sa for siden:

Hei:)
Lurer litt på om d ikke er noen som følger OE? Jeg har lest nesten en av bøkene nå, og liker veldig tanke gangen med å tilføre akkurat d kroppen vil ha. Eneste er at d er ikke alle oppskriftene som faller helt i smak, så er ute etter litt mer norske oppskrifer. Noen som har?

Har forresten 7 uker igjen til termin, har vært midt på vektkurven på alle undersøkelser hos lege, og har ikke lagt på meg noe utenom magen. Trener en del og da, men tror at å legge om kostholdet har gjort at jeg er så fin i farta som jeg er!:D:D:D

Pluto i magen min:) sa for siden:

Takk!:)
Så jeg er litt ut som følger OE da eller? Hehe... Jeg synes bare d høres fornuftig ut, siden det jeg ønsker er en kropp som fungerer tipp topp, og egentlig ikke trenger å gå ned i vekt

Iset sa for siden:

Nei du er aldeles ikke ut, OE er et fantastisk bra kosthold. :)

dydde sa for siden:

følger OE jeg

chili sa for siden:

Jeg også :)

Thorwald sa for siden:

Jeg følger tidvis et lavkarbokosthold og mitt ideal er OE. For tiden er jeg på seiltur i Karibien og der er det litt varierende hva man får tak i av matvarer. Ombord i båten har vi ikke de samme mulighetene til å fryse ned ting, som man normalt sett har hjemme i Norge. Likevel går det sånn tålig, selv om det er vesentlig lettere å være lavkarbonist hjemme i gamlelandet. Jeg kan jo for øvrig nevne at det er langt mellom lightbrusen her, og utvalget er elendig - men rompunch er det til gjengjeld masse av... ;-p

Photobscura sa for siden:

Jeg har lyst til å i det minste snuse litt på litteraturen da jeg skal vedlikeholde :)

Lykke til, både med kostholdet og Pluto i magen din :blomster:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.