< Tilbake til oversikten

Er det virkelig mulig å være så sløv

Bayone sa for siden:

Jeg tror jeg må være verdens mest sløve person I forrige uke var jeg på klubb og der fikk vi servert Siesta x-tra å drikke. Sjekket innholdsfortegnelsen og ingen karber, flott. Stakk innom butikken og kjøpte en 4-pakning en dag for å få litt avveksling fra Pepsi-max. Etter å ha drukket opp tre flasker (ikke alene altså! men mest var nok meg) så kommenterer at denne var da veldig søt. Hadde jeg kjøpt x-tra, neida Så jeg har drukket noe helt utrolig mye brus MED sukker!! Hvor mange karbohydrat er vel ikke det Har altså ikke så store forhåpninger for veiing på mandag. Må vel være superflink resten av uka nå. Kompansere med maaaasse vann kanskje

Gerd sa for siden:

Vi har alle snubla i en og annen felle ;) Ikke fortvil... Drikk masse vann og få skylt fandenskapet ut av kroppen :ja:

Distrea sa for siden:

kjipe greier det der!,.,, jeg har ramle i den fella to ganger. :o

nellie sa for siden:

jeg også! drakk en halvliter med pepsi, før jeg tenkte at "hmm, den pepsi maxen her smakte jammen dødt"
Shit happends:)

LilleVille sa for siden:

Fort gjort... :)

Men bare så du vet det, det ER karber i Siesta X-tra også, den er akkurat som Solo Pluss f.eks, inneholder litt fruktsaft. Tror det er 0,6 g pr dl ellerno jeg. Så du kan ikke drikke ubegrenset av den på ketolyse. Jeg pleide å unne meg et glass til frokost i helgene, istedenfor juice :)

Bayone sa for siden:

Jeg vet at det er litt ja, men synes det er greit som avveksling til pepsi-max innimellom.

Photobscura sa for siden:

Hoppda!
Men tenk på den positive siden av saken, det var ikke sånn at du mista selvkontrollen og sto med hodet i kakeboksen :o!
Børst det av skuldrene, ta det som en erfaring om å sjekke innholdsfortegnelsen ekstra nøye neste gang! Detta går så bra :blomster:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.