< Tilbake til oversikten

I gang med eurodiet

maik sa for siden:

Merket at det ikke er så veldig mange her inne som nettopp har starta med eurodieten, men er kanskje mange som har gode råd :)

Begynte i fase 1 for tre dager siden og spiser bare eurodiet produkter. Har fortsatt ikke smakt på alt jeg har bestilt, men mye skal allerede kastes! Liker den kyllingsuppen, men desverre ingen andre. Osteomeletten var også den eneste som gikk ned, men liker barene veldig godt :) Noen som har noen råd om hvordan maten kan bli litt bedre, synes alt har den samme protein/pulver smaken:confused:

Distrea sa for siden:

hei og velkommen :blomster:

forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=395670&postcount=14

jeg klarer ikke suppene, noen bruker de som saus på masse grønnsaker.
Omeletten, hadde jeg i ett ekstra egg også overøste jeg den med sopp eller andre grønnsaker.
Men nå tror jeg ikke jeg orker spise noen flere av dem ;)
gikk i fase 1. men.... nå er dte bra :o

Bare å spørre videre om det er noe, eller om du vil ha ut litt frustraajon, har du kommet til rette plassen :D

Distrea sa for siden:

jeg tror det er ett par til som er ganske ferske :ja:
og jeg har jo maaaange mnd igjen jeg også:rolleyes:

arkine sa for siden:

lukk øya og spis fort , du venner deg mer og mer til smaken
og i suppene ta blomkål og brokoli oppi
men for meg blir dem aldri gode
pannekaker
caramelbar
sjokofrokost
brovnies går bra
har gått på ED etter et halvt år veknedgang 22 kilo
det er et år siden
i dag har jeg begynt i fase 1 igjen lagt på meg 6 kilo de skal vekk

jeef-micro sa for siden:

Jeg syns suppene er lettere å få ned om jeg drikker de av kopp heller enn å spise de med skje (av en eller annen rar grunn)

og kanel, lardemomme og slikt krydder høyner kakao, creme brulee og slikt :D

indi sa for siden:

Hei og velkommen!
Smaken forandrer seg faktisk litt etterhvert så det kan være at ting blir bedre eller annerledes neste gang du prøver...
Men det er noe som ikke er godt da.
Og her er rette plass for frustrasjoner ja! :)

Ruska sa for siden:

Helt enig Jeef - jeg synes også at suppene smaker 10 ganger bedre fra kopp. Har de med i termos på jobb hver dag og synes det er riktig så godt. Strange :rolleyes:

arkine sa for siden:

min andre dag på ED sulter ihel hehe
omeletten er pyton ,men den gikk ned når jeg kom fra jobb ,med masse grønsaker oppå

så kokte jeg blomkål sellerirot litt asparges og moste tok opp litt tomat på boks med chili , det smakte nydlig nå i kveld ,men spiste for fort fikk vondt i maven
og nå har jeg innmari lyst på sjokolade,, har ei nydlig sjokolade kake i fryseren ,, vel der skal den bli
har fått nye varer men henter de i morgen , ellers så går jeg løs på en bar eller to

jeef-micro sa for siden:

barer er fine å stagge godterisuget med i starten :)
men det er vel ikke anbefalt å spise mer enn en pr dag da :)

lotteev sa for siden:

Hvor får man tak i eurodiett?

Robyn sa for siden:

Velkommen hit, og lykke til med ED!

Man finner sine favoritter, jeg har personlig blitt rimelig ensidig i kosten. Veksler mellom 3-4 forskjellige produkter.

Du må til lege for å få legeerklæring.

Du kan lese mer på www.eurodiet.no og der finner du også et nr. du kan ringe for å finne nærmeste ED lege hos deg.

arkine sa for siden:

har nå min 6 dag på ED vektnedgang på morran i dag ,,3,7kilo
er kjempefornøyd dette er vist den eneste kuren som virker på meg
syns den er beinhard ,men vektnedgangen gir motivasjon

Distrea sa for siden:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15832

må jo reklamere litt for Eurodiett skravletråden vår! ... håper å se dere der! er så hyggelig der inne ;) alle er snille og hjelpsomme :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.