< Tilbake til oversikten

Kan salat være for mye av det meste?

Gladys sa for siden:

Dette er saken.... Jeg har mistet den varme brennende følelsen i kroppen. Får greit utslag på stixen men føler meg helt vanlig... Samtidig som varmen forsvant sluttet vekta å bevege seg nedover. Jeg har fått litt dilla på coop sin ferdige grillsalat med kylling og fetaost. Det er jo litt mais oppi, men de betyr vel ikke all verden? eller? Kan denne salaten bli for mye karb?

Har også spist litt av de søte rundstykke/bollene også i helga....kan de stoppe opp vekta?
Nå har jeg jo gått ned 3 kg siste to ukene, og folk har bemerket at jeg er smalere over hoftene, så noe må være riktig...men jeg er fortsatt så fersk i dette og har det egentlig veldig bra med maten jeg spiser, så nå er jeg nesten redd for at jeg topper noen grenser bare med salat.... er jo kanskje ikke så mye fett der eller? Putter oppi litt av sausen til fetaosten da....håper det holder....

Dette ble langt..sorry:cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.