< Tilbake til oversikten

Skikkelig dårlig form!

zilla sa for siden:

nå er det tredje gangen jeg er på induksjons uken! altså, nå, for et årsiden, og 2 år før det..

Alle tre gangene kommer det en dag (i fjor var det dag 3, nå var deg dag 5!) hvor jeg føler meg.. vel, SVIN DÅRLIG!!! våknet begge gangene at kroppen var veldig "stiv" i leddene, og hadde konstant den følelsen man har RETT før man må kaste opp.. kaldsvette, svak og sykt kvalm!

i fjor var det faktsik så ille at jeg ikke klarte å gå (seriøst, jeg KRABBET til do for jeg trodde jeg måtte kaste opp!!) når jeg sto opp, var bare bedre om jeg lå helt stille.

Begge gangene har det ca vart 1-2 timer på det værste, samt at jeg var dårlig dagen ut.. neste dag går det fint igjen, litt kvalm er jeg under nesten hele kuren..

Har lest at noen kan føle seg "uvel" etter noen dager, men ikke HELT KAPUTT!!!

er ALDRI dårlig på denne måten untatt den dagen på kur! :confused: er ikke dette for min skrott??!

noen som har opplevd noe lignende??

også, må si, de fleste på tråden her skriver mase bra og støttende innlegg :o keep up the good work!!!! ;)

Georgine sa for siden:

Det er fordi kroppen din skrur over på fettforbrenning og mange føler seg temmelig skrale da.

Veldig vanlig, men om man opplever voldsomme reaksjoner så bør man kanskje trappe ned på karbene i stedenfor å bråslutte?

Dippsey sa for siden:

Huff, det er ikke noe gøy å være så dårlig....:(
Hmm, det kan jo hende at kroppen din er i vill protest fordi den ikke får karbo, og at du får noen slags abstinenser...
Tror Georgine har ett godt poeng med å trappe rolig ned på karboene...
God bedring... Håper du snart blir bedre:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.