Hei! Jeg har arvet en forholdsvis ny ergometersykkel av merket Kettler. Eneste problemet er at den er tom for batteri eller noe, for displayet er helt blankt, og han jeg fikk den av aner ikke hvordan man gjør det (noe av grunnen til at han ga den bort, muligens?)
Den funker altså, men hadde jo vært litt stas å få sjekka kilomterstand, puls og sånne greier.
Bare vær obs på at de displayene alltid gir feilaktige opplysninger, det eneste du kanskje kan stole på er kilometerstand og antall minutter du har trent. Men pulsmåler etc er det bare å gi faen i, selv ikke de proffe apparatene på treningssentrene måler riktig. Hvis du er seriøst interessert i å måle puls, må du nok kjøpe en pulsklokke.
Visste ikke at det gikk an det der med puls, og for å være ærlig så blåser jeg i det, det er jo i tillfelle bare å sette noen fingre på halsen og ta fram stoppeklokka. Jeg har jo vært i speideren skal vite :D
Men km-stand er vel egentlig det eneste virkelig interessante.
Gerd: Har prøvd, men klarer ikke helt å se hvor jeg skal gjøre det, er redd for å bryte hele skiten i stykker...
Hvordan mener du man skal ta den av? Brankett???
Hos meg har boksen under "spor". Og på sykkelen sitter det et feste(brakett) som jeg trær boksen på... Men det skal gå lett av :ja: Lirke litt, men ikke bryte på....
Hvis du ikke får det til kan du jo spørre på butikken. Jeg kjøpte en Kettlers Elipsesykkel på XXL. Kanskje de har din også der. Jeg har fått god service der når jeg har hatt problemer.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.