ramones sa for siden:
Finnes det et forum som dette basert på lavfett-diett og ikke lavkarbo? Jeg har leita, men finner ingenting.. Om det ikke finnes, går det likevel an for meg å lage en dagbok her fordi om jeg ikke går på lavkarbo? :o
ramones sa for siden:
Finnes det et forum som dette basert på lavfett-diett og ikke lavkarbo? Jeg har leita, men finner ingenting.. Om det ikke finnes, går det likevel an for meg å lage en dagbok her fordi om jeg ikke går på lavkarbo? :o
Hedda:) sa for siden:
www.pratekompaniet.no er et generelt diskusjonsforum. Der diskuteres alt. Der kan man også opprette dagbøker. :) Er flere som har slankedagbøker der.
Zincite sa for siden:
Har du sjekket ut [url]www.slankenett.no?[/url]
;) synes jo selv du burde holde deg her og spise mere fett. Men slikt velger man jo på egen hånd. Lykke til :)
energibunten sa for siden:
anbefaler ikke lavfett av mange årsaker:
ramones sa for siden:
Kom meg ikke inn på pratekompaniet.no, og på slankenett.no skjønte jeg ivertfall ikke noe :o Fikk ikke til å skrive dagbok i det hele tatt. Heh! Muligens jeg som er helt ute å kjører.
Og, jeg har prøvd lavkarbo før - men det funket ikke for min del.. Dessuten gjør jeg dette sammen med to andre som er sterke motstandere av lavkarbo-diett. Ikke vet jeg hvorfor, men de mener ivertfall at lavfett er det beste alternativet. :)
Iset sa for siden:
www.slankere.com
www.slankenett.no
www.vektklubb.no
www.vektklubben.no
Hedda:) sa for siden:
Kom ikke inn på Pratekompaniet? Hvordan da? Klikket du på forum?
luringen sa for siden:
Hvis du gjør dette sammen med to ihuga lavkarbomotstandere, samt ikke vil det sjøl...da lurer jeg jo på hva du gjør her? Ikke vondt ment altså..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.