Dippsey sa for siden:
Hei Hei! ER det noen som har erfaringer med bodyfat/fitness vekter??? Det skal være mulig å måle muskelmasse, vann og fettprosent.:)
Dippsey sa for siden:
Hei Hei! ER det noen som har erfaringer med bodyfat/fitness vekter??? Det skal være mulig å måle muskelmasse, vann og fettprosent.:)
Kitt sa for siden:
Kjøpte meg en, jeg! Kan nok ikke bruke den på en stund!
Vel, den viser jo vekt, men den måler bare fett% opp til 45% og i følge den vekten ligger jeg over det! Får bare Error etter utmåling!
Tanita- vekten på treningen sier noe annet, men vekten virker som den skal på resten av familien, så jeg er nok bare for feit!
Rett og slett!!!
Dippsey sa for siden:
okay! Takk for svar :)
D har du jo ett mål....få vekta til å virke ;)
Kitt sa for siden:
Gjett om!!!
Trodde kanskje den skulle virke nå, men måtte jo teste før jeg svarte deg. Neida! Bare Errror i dag også!
Får prøve igjen om noen uker!
Det er jo et fint hjelpemiddel om man bare har litt lavere fett% enn meg!
Dippsey sa for siden:
Den elefanten på profilbildet ditt, får meg til å minne meg om meg selv i arobic timen igår. følte meg som en elefant i en porselenbutikk.;);)
Da har jeg også kjøpt en sånn vekt... går jo ikke ned i vekt, så det kan bli interessant å se om det likevel skjer noen forandringer
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.