Lisekir sa for siden:
jeg leter etter en lettforståelig side som jeg kan føre inn maten min å se hvor mye karbs, kalorier,fett, protein osv jeg får i meg i løpet av en dag..
Lisekir sa for siden:
jeg leter etter en lettforståelig side som jeg kan føre inn maten min å se hvor mye karbs, kalorier,fett, protein osv jeg får i meg i løpet av en dag..
Georgine sa for siden:
Jeg bruker www.fitday.com. Du kan legge inn matvarene dine selv, det tar litt tid å legge inn, men etterhvert går det kjempefort. Skriver ned på et ark når jeg veier maten og legger inn etterhvert når jeg er på pc.
jeef-micro sa for siden:
jeg bruker [url]www.diett.no[/url]
Persille sa for siden:
Jeg har brukt vektklubb før, men synes det er litt bortkasta penger, så skal registrere meg på diett.no
LilleVille sa for siden:
Jeg bruker www.somebody.no Den er ikke gratis, men har veldig godt innhold av norske matvarer, er lett å bruke, og har en god oversikt over hele dagsinntaket.
Heydi sa for siden:
Bruker diett.no, veldig fornøy når jeg har fått lagt inn min egen mat.
SivPiv sa for siden:
Jeg bruker også [url]www.somebody.no[/url] og er veldig fornøyd
djnobeat sa for siden:
Heisann.
Bruker www.nutris.com/helsevakten/default.asp og er veldig fornøyd. Koster litt penger men funker kjempebra. Du kan teste den før du eventuelt kjøper.
Mvh
Frode
Musa sa for siden:
Jeg bruker matportalen.no/artikler/2007/2/mat_paa_data_5.0_er_ferdig - Mat på data. Den er grei å bruke - og gratis. Skal teste ut www.diett.no :)
Musa
dingpot sa for siden:
Sitter nå og tester [url]www.diett.no[/url], og den er slettes ikke dum. Glimrende at det går an å søke frem varene, istedenfor å hente dem fra en liste. Når man først har lagt til alle matvarene som må spesialdefineres (som kosttilskudd, mørk sjokolade og lavkarbobrød) så er det himla kjapt gjort å legge inn dagsmenyen. Man kan legge inn hele "retten" også, om man lagrer den (som f.eks min standard frokostomelett med ost og skinke) og hente frem alle ingrediensene på den på en gang :cool: Genialt!
Det var gøy å se at fordeling av maten min (inkl kosttilskudd) i dag dekker hele dagsbehovet for næringsemnene som er nevnt (men den sier jeg ligger for lavt i karber, hvordan kan det ha seg :rolleyes:). Fordelingen av fett, protein og karber for dagen er også akkurat der den skal være :D Helmax! Nå gjenstår det å se hvor flink jeg er til å legge inn hver dag da... Men det kan jo holde med en kontroll innimellom da :p Uansett et ypperlig verktøy!
Tusen takk for tipset! :blomster:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.