< Tilbake til oversikten

Flat mage, Jippi!

melene sa for siden:

Oh what a feeling! Laget akkurat bildet mitt på www.myvirtualmodel.com - se profilen min.
Og jeg ble jo så flott! Hvis det er sånn jeg ser ut i følge tallene, hva gjør da de valkene på min virkelige mage? Og hvordan får jeg hun virtuelle til å smelte sammen med den reelle?

Summer sa for siden:

Gratulerer med flat mage da Melene! :D
Det er bare til å sette i gang å visualisere, spise Atkins og ta mageøvelser(visualiser og affirmer samtidig! )

elian sa for siden:

Ja, vet hva du mener... :mad:

Jeg har også laget en modell, og kan ikke skjønne at det liksom skal være SÅNN jeg ser ut, for det er bare bullshit! Jeg har sidevalker, ridebukselår, og for mye disse-mage... Men modellen av meg selv ble jo rene Kate Moss... :eek:

Legger inn bilder av hvordan JEG ser meg selv, og hvordan modellen min ble i følge dataene jeg la inn.... Jeg mått legge til 15 kilo, for å få modellen til å se ut sånn som jeg ser meg selv!

elian sa for siden:

Hei!!!! Hvor ble det av bildene jeg la inn da???? :confused:

Summer sa for siden:

trykket du behandle vedlegg, lat opp, ventet til den var ferdig å laste opp, og så trykte på send? (du må først laste den ned på maskinen din for å laste den opp hit..:)

elian sa for siden:

:) ..............

elian sa for siden:

Hm.... Det kommer ingen bilder...

Jeg henter de på pc'n, trykker last opp, lukker vindu og sender meldingen....

Summer sa for siden:

Har du ventet til den er ferdig å laste opp? (jeg spør sikkert dumt nå, men det er det eneste spørsmålet som dukket opp i hodet mitt....:o )

elian sa for siden:

Jada, jeg venter de filene dukker opp... Skjønner ikke hva som skjer... :mad:

Jeg har lagt inn masse bilder på "nybaktmamma.com" og der er det jo det samme prinsippet. Har aldri vært noe problem der... Hmm... :confused:

Men, nå bruker jo vi denne tråden til noe helt annet enn det den egentlig ble opprettet for da... :o

melene sa for siden:

Ha-ha, jeg følger med og venter i spenning på bildene... dere er så teknisk dyktige!:)

elian sa for siden:

Vi får se om det går med noen andre bilder da... kanskje det er bildene fra "myvirituelmodel" som er "gæli"

elian sa for siden:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg blir så SINT når jeg ikke får til ting!!!!!!!!!!!!!!
[color=#ff0000][/color]
[color=#ff0000][/color]
:realmad: :realmad: :realmad:

HP sa for siden:

prøv å ikke lukke noen vinduer da... :snill:

filtypen må være jpg, ikke bmp ;) Det hender nemlig at windows lagrer som BMP skjønner du... :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.