Oh what a feeling! Laget akkurat bildet mitt på www.myvirtualmodel.com - se profilen min.
Og jeg ble jo så flott! Hvis det er sånn jeg ser ut i følge tallene, hva gjør da de valkene på min virkelige mage? Og hvordan får jeg hun virtuelle til å smelte sammen med den reelle?
Jeg har også laget en modell, og kan ikke skjønne at det liksom skal være SÅNN jeg ser ut, for det er bare bullshit! Jeg har sidevalker, ridebukselår, og for mye disse-mage... Men modellen av meg selv ble jo rene Kate Moss... :eek:
Legger inn bilder av hvordan JEG ser meg selv, og hvordan modellen min ble i følge dataene jeg la inn.... Jeg mått legge til 15 kilo, for å få modellen til å se ut sånn som jeg ser meg selv!
trykket du behandle vedlegg, lat opp, ventet til den var ferdig å laste opp, og så trykte på send? (du må først laste den ned på maskinen din for å laste den opp hit..:)
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg blir så SINT når jeg ikke får til ting!!!!!!!!!!!!!!
[color=#ff0000][/color]
[color=#ff0000][/color]
:realmad: :realmad: :realmad:
filtypen må være jpg, ikke bmp ;) Det hender nemlig at windows lagrer som BMP skjønner du... :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.