< Tilbake til oversikten

Hvor sent på kvelden spiser dere?

quebec sa for siden:

Jeg lar middagen som er i 16 -tiden være det siste måltidet for dagen, resten av kvelden går i vann stort sett.

Har en følelse av at hvis man spiser for sent så vil det ta så lang tid å forbrenne det og, eller er jeg på bærtur her?:rolleyes:

quebec sa for siden:

:_plystre:dere spiser kanskje hele døgnet;)

Anne sa for siden:

Jeg spiser middag mellom 18-19. Blir for sulten på kvelden om jeg spiser tidligere ...og da.....:o

Madamim sa for siden:

Jeg tror kanskje så lenge en er i ketose og brenner fett, så er det kanskje ikke så nøye hvor sent en spiser.
Jeg spiser siste måltidet rundt 20-21 tiden, så sjekker jeg ketosen min før jeg legger meg.

Gerd sa for siden:

På ketolyse skal man spise når man er sulten og spise seg mett. :)
Ketosen går døgnet rundt :ja:

nellie sa for siden:

Spiser akkurat når jeg vil jeg:)
Om klokka er 18 eller 03 er det samme!

Max sa for siden:

Jeg spiser når jeg er sulten. Men, spiser jeg for sent på kvelden, orker jeg ikke frokost, og da blir plutselig alle måltider forskyvet, så jeg prøver å ikke spise for sent.

Lindabtn sa for siden:

Jeg prøver å holde meg uten mat etter kl 19. For meg er det mer effektivt på vektdengangen å droppe kveldsmat. Da må det i så fall bare være noe lett som en salat.

quebec sa for siden:

ah, da ble jeg klokere. takker for svar :)

vossajinto sa for siden:

Står opp kl. 12.. Spiser frokost når det passer.. Har middag sent fra kl.22 til 03.. hehe.. Det kommer vel "litt" av at vi begge jobber nattskift;)

elian sa for siden:

Jeg spiser når jeg er sulten, om det er kl.16 eller kl.04 :D

Gjør ingenting for vekta mi så lenge jeg ikke spiser Karbo :p

LorelaiLeigh sa for siden:

Jeg spiser siste måltidet før klokken 8 på kvelden,siden det står det i boken jeg leste. Det har visst noe med at forbrenningen avtar på kvelden fordi kroppen forbereder seg på natten.Jeg er faktisk ikke sulten etter det heller,kan være fordi jeg drikker vann som en hest for å holde meg "mett",men det funker fint det :D

scartz sa for siden:

Varierer når jeg spiser, men har hørt det at man skal spise SENEST 2 timer før man legger seg! Rett og slett fordi forbrenninga blir lavere når man sover. Så om man spiser sent på kwellinga tror jeg det er en fordel at det er et "lett/lite" måltid :) Så jobber ikke magen seg ihel mens man sover! :p

elian sa for siden:

Hmmm... Jeg er stikk motsatt. Jo mer jeg spiser på kvelden, jo mer sulten er jeg på morgen :confused:

Anitra sa for siden:

Jeg spiser som regel når jeg er sulten, men helst ikke etter kl 20.00 om det ikke er noe spes.

estorilskreppa sa for siden:

spiser når jeg er sulten,ikke etter klokken...har prøvd å ikke spise etter 19 før for så å spise sent og...vekten går nøyaktig like raskt og mye ned uansett..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.