Jeg tror kanskje så lenge en er i ketose og brenner fett, så er det kanskje ikke så nøye hvor sent en spiser.
Jeg spiser siste måltidet rundt 20-21 tiden, så sjekker jeg ketosen min før jeg legger meg.
Jeg spiser når jeg er sulten. Men, spiser jeg for sent på kvelden, orker jeg ikke frokost, og da blir plutselig alle måltider forskyvet, så jeg prøver å ikke spise for sent.
Jeg prøver å holde meg uten mat etter kl 19. For meg er det mer effektivt på vektdengangen å droppe kveldsmat. Da må det i så fall bare være noe lett som en salat.
Jeg spiser siste måltidet før klokken 8 på kvelden,siden det står det i boken jeg leste. Det har visst noe med at forbrenningen avtar på kvelden fordi kroppen forbereder seg på natten.Jeg er faktisk ikke sulten etter det heller,kan være fordi jeg drikker vann som en hest for å holde meg "mett",men det funker fint det :D
Varierer når jeg spiser, men har hørt det at man skal spise SENEST 2 timer før man legger seg! Rett og slett fordi forbrenninga blir lavere når man sover. Så om man spiser sent på kwellinga tror jeg det er en fordel at det er et "lett/lite" måltid :) Så jobber ikke magen seg ihel mens man sover! :p
spiser når jeg er sulten,ikke etter klokken...har prøvd å ikke spise etter 19 før for så å spise sent og...vekten går nøyaktig like raskt og mye ned uansett..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.