< Tilbake til oversikten

Brus søtet med sucralose?

Calvin sa for siden:

Hvilke(n) brus er søtet med sucralose?
Var innom butikken i dag, og det aller meste er søtet med aspartam, og det vil jeg jo helst ikke ha i meg for mye av.

Så forøvrig at Cola-Light var søtet med sucralose, men den smaker ikke spesielt godt synes jeg, så om det er mitt eneste alternativ så lar jeg heller være.

Gerd sa for siden:

Jeg var heller ikke så glad i cola light. Men jeg drikker bare et glass en sjelden gang :ja: Holder meg til vann, for det er godt ;)

Ellers så vet ikke jeg om det er andre typer brus som er søtet med sucralose :)

jeef-micro sa for siden:

Er nok bare cola light ja... Jeg drikker litt colalight, siden det er den som har sucralose i seg, og syns den er bedre en andre light.colabruser...

Calvin sa for siden:

Nei og nei.... usj og æsj.
Men det er lov med et lite glass med Cola Zero i blant, ikke sant?
Denne induksjonen er drepen for meg som er godisavhengig sjokoholiker på min hals, merker jeg.

Hedda:) sa for siden:

Det er bare Cola Light, ja. :ja: Passer meg bra, siden det er min favorittbrus. :)

nellie sa for siden:

pass på å få i deg nok fett og mat, så går det over..

Marita sa for siden:

mmmmnam cola light <3 :D

Calvin sa for siden:

Er flink til å spise, og få i meg nok fett, så det skal nok gå bra tenker jeg. Det er vel verst disse aller første dagene.

nellie sa for siden:

det er nettopp det det er! etterhvert så mister du sug og det er så DEILIG!
Og absolutt verdt litt slit i førsten;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.