klementin sa for siden:
Noen som har prøvd denne posen med vingummi fra Smartclub?
Søtet med maltitol, og ellers ingen "skumle" varer, men det står ikke antall karbohydrater osv.
Noen som vet? de ser nemlig veeldig gode ut :p
klementin sa for siden:
Noen som har prøvd denne posen med vingummi fra Smartclub?
Søtet med maltitol, og ellers ingen "skumle" varer, men det står ikke antall karbohydrater osv.
Noen som vet? de ser nemlig veeldig gode ut :p
Lucky Tess sa for siden:
Hei, har ikke prøvd denne, men har prøvd mye annet som er søtet med maltitol. Da har det f.eks stått bakpå karbohydrater 50g. herav sukkeralkoholer 48,2 gr.
Altså nesten ingenting. Når DET er dagt så må man nok begrense seg uansett. Har også sett at det er en del som får skikkelig magetrøbbel(diare) av til og med små mengder med maltitol, så pass på.
mvh
Luckytess
Hyper sa for siden:
Smartclub...har vi det i Bergen??..
De så syyykt gode ut..
Men du....Maltitol gjør F**nskap med magen min......så vet du det;)
Tootsi sa for siden:
ka e Maltitol, kan man spise d om man tøl d...
beate sa for siden:
Maltitol er et søtningsmiddel som aspartam, xylitol osv. Det kan godt spises ja. Jeg tåler det meste av søtningsmidler så det blir spist hos meg ja :) Dvs. får ikke magetrøbbel. Om det hemmer vektnedgangen litt blir en annen sak, men klarer ikke å slutte med det :p
Men mange tåler det ikke da, og ender opp med oppblåst mage og toalettbesøk.
Tina sa for siden:
På Smart club (ihvertfall her på Bislett), så har de smågodt i løsvekt som er sukkerfritt også, som jeg går ut i fra også er søtet med malitol. Lakris sjø-stjerner, kirsebær-hjerter og gele-jordbær. Veldig fint for meg, for jeg spiser opp alt med en gang hvis jeg kjøper godteri, så når jeg kjøper i løsvekt så kjøper jeg bare 5-6 stykker og koser meg med dem :)
klementin sa for siden:
må nesten anta at det er greit da :D
Areola sa for siden:
Bare vær forsiktig hvis du ikke har spist dette på en stund. Jeg spiste ca en håndfull sukkerfritt godteri fra sverige fredag formiddag, og satt på do HELE ettermiddagen og kvelden. Hadde også sterke magesmerter. Det var skikkelig ille, jeg ble dehydrert og skikkelig slapp.
Jeg gikk faktisk ned en hel kilo den kvelden, og da ikke på den gode måten.(veide meg fredag morgen og lørdag) Magen rumlet fortsatt lørdag morgen, men det bedret seg utover dagen..
Bare et lite tips ;) Prøv et par biter først!
Lisbeth sa for siden:
Jeg kjøpte den posen med vingummi sist jeg var på Smart Club.. de er skikkelig nammis :D
Hyper sa for siden:
Noen som vet om det finnes i Bergen?
eller om de selges andre plasser?
Hvor mye er det i de?pris?
Gerd sa for siden:
Kremt.... ;)
Hyper sa for siden:
hahahaha....tenkte den kom..
Skal ikke ha NÅ da..
har bestilt kakeblandinger på lavkarbopikene og jeg, men de skal jeg spare!!
HegeT sa for siden:
vekt: 500 gr
pris: 47.-
(ivertfall på Smart-klubb på Slependen).....;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.