< Tilbake til oversikten

Hjelp! Hva nå?

Dippsey sa for siden:

Hei alle sammen, jeg er temmelig ny her. Har lest masse av det dere har skrevet, men dette blir mitt første innlegg.
Jeg har lest Atkins boka flere ganger, bruker karbo teller og journal.

Jeg har gått på induksjonen nå i to uker, og dette blir min tredje uke. I løped av den første uka gikk jeg ned 2 kg. Jeg bruker ketostix og de er på det nest mørkeste. Jeg trener 4-5 dager i uken (hardt, 1.5 time). Men etter en og en halv uke stod vekta stille, og det gjør den fortsatt, har heller ikke mistet cm.
en vanlig dag er ca slik.
Frokost: 2 egg, 2 bacon, 25 gr ost
Lunch: Kyllinglår, bittelitt isbergsalat
Mellommåltid, litt ost og en bacon strilmmel
Middag: kotelett, kylling eller fisk med litt salat.
Drikker KUN vann! Har ikke spist noe galt, og blir VELDIG frustrert når vekten står stille...:(:(
Kan noen svare meg på hvorfor??? Spiser jeg for lite Karbo, er nesten alltid under 10 om dagen?????

Hadde vært KJEMPE glad for svar...:o:o

Megvel sa for siden:

Få opp karbene til 15-20, spis mer grønt, spis minst 2500kcal per dag på induksjonen, få i deg mer fett, og vær klar over at man ofte står fast i uke 3!

Dippsey sa for siden:

Hei... takk for svar :)
Jeg spiser ganske mye fett....via bacon, ost, litt seterrømme og kotelett og udos choice kapsler, burde jeg spise mer??? I dag skal jeg spise brokkoli og prøve å komme opp i 15 - 20 karb, håper virkelig det hjelper.... Hvorfor er det vanlig å stå stille i uke tre????

Megvel sa for siden:

Man står stille i uke tre for at kroppen må få moa seg litt. Den er i "hva i helsikke"-modus... Du kan gjerne ha halvparten av kaloriene dine, eller mer, fra fett!

nellie sa for siden:

jeg står gjerne fast på induksjon når jeg trener.. men du mister nok fett, selvom vekta enda ikke følger med..
det kommer.
tålmodighet, tålmodighet.
Og mer fett og karber:ja:

Betzy Boop sa for siden:

Vann,vann og atter vann er jo ofte cluet.. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.