< Tilbake til oversikten

Ketolysetabelettene

Livsglede sa for siden:

Etter at jeg begynte på antibiotika på torsdag, blir jeg uvell hver gang jeg tar ketolysetabelettene. Får skikkelig mageknip og magen buler ut som en ballong. Antibiotika tar jeg en tab. morgen og 1 kveld. Jeg føler at jeg får hjertebank og varme /kalde bølger som fyker gjennom kroppen. Andre som har erfart at de blir uvel av vitaminene eller kan det være medisinen:confused:

Marita sa for siden:

Jeg ble uvel av antibiotikaen (svimmel, kvalm, ingen matlyst, hetetokter) sist gang jeg var satt på en sånn kur... Men det kan jo være ganske individuelt! :)

Smula sa for siden:

Tar du tablettene med mat? Hvis ikke, prøv det.
Men det kan være antibiotikaen også, for den påvirker jo bakteriefloraen i hele systemet. Jeg blir fort uvel og/eller slapp av antibiotika.

Tusta85 sa for siden:

Jeg vil tippe det er antibiotikaen for jeg har det på samme måte selv nå.

Derfor er det også anbefalt å spise melkesyretab. når man går på antibiotika. Biola, idoform o.l

matvraket sa for siden:

ja vi er flere som har opplevd lignende.. Jeg opplever dette mest hvis jeg tar spesielt krom/kalium tabeletten på tom mage..
har ikke akkurat fått kalde "bølger" gjennom kroppen da.. kan dette ha noe med grunnen til at du tar antibiotika å gjøre?

hvis du søker på forumet under ketolysetabeletter eller Krom/kalium, så finner du noen aktuelle linker du kan lese litt i ;)

håper du finner ut av det :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.