Dippsey sa for siden:
Kan for lite karbo om dagen, hindre vektnedgang i induksjonsfasen. Hvis man spiser under 10???
Vekten står stille!!! :confused:
Dippsey sa for siden:
Kan for lite karbo om dagen, hindre vektnedgang i induksjonsfasen. Hvis man spiser under 10???
Vekten står stille!!! :confused:
Megvel sa for siden:
Ja. Og for lite fett.
nellie sa for siden:
Her er det bare til å pøse på med fett og virkelig få i deg nok karber :ja:
Dippsey sa for siden:
Betyr dette ubegrensede mengder Bacon???? ;) (elsker bacon) :) Inneholder bacon karber???
nellie sa for siden:
er ingen karber i bacon nei:)
Men du skal heller ikke ha i deg FOR mye proteiner.(kommer ann på hvor mye du jobber)
Så jeg anbefaler å telle alt jeg da.. hvertfall i førsten.
Dippsey sa for siden:
ok. har akuratt spist en stor sommerkotelett, stekt i smør. og 100 gr kokt kål og purre, det ble 9 karb. Er stapp mett nå, om to timer er det trening. 1 time spinning + 1 time Core:)
Megvel sa for siden:
Namminammi! Jeg pleide ha en smørkladd på grønnsakene. OG så spise fettranden, seff! Ha det kjekt på trening!
beate sa for siden:
Hei. Ser det står skrevet her at bacon ikke inneholder karber, men det er vel en sannhet med modifikasjon :) Mange bacontyper inneholder litt glucose tror jeg det heter, og inneholder følgelig litt karber. Men det er ikke så mye da. Jeg har ikke funnet noe bacon her jeg bor som ikke inneholder karber i det hele tatt. Noen som vet navnet på disse typene da?
Photobscura sa for siden:
Stjernebacon tror jeg er karbofri. Men det er jo veldig lite det er snakk om uansett, da :)
beate sa for siden:
Ok. Jeg kjøper stort sett fjordbacon, det er billigst her. Litt glucose i den, men som du sier så er det veldig lite ja :ja:
nellie sa for siden:
Jeg har ikke sett noen typer som inneholder karber. Men så handler jeg bare bacon i sverige og da..
Photobscura sa for siden:
Av en eller annen grunn så putter de litt sukker i de vanlige norske bacon-typene. Ganske sykt spør du meg, hva skal man med sukker i bacon, liksom? :confused:
nellie sa for siden:
1 karb pr hundre gram i bacon fra Dafgård
0 i bacon uten svor fra Grilstad
0 i Tulip
0 i stabburet
0 i First pricebacon
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.