< Tilbake til oversikten

Løkringer og nuggets ...

KW87 sa for siden:

Kan man spise det på ketolyse :confused:

Iset sa for siden:

Tror nok det er for mye karbohydrater i deigen som er rundt. Når jeg er ute på Maccer'n eller lignende, tar jeg alltid en salat. Synes de er ganske gode. :)

KW87 sa for siden:

Æsj altså:mad:

Hehe! Løkringer som er så godt!!

Iset sa for siden:

Hehe ja, det er FOR godt. :sutre:

KW87 sa for siden:

Jaja,salat er jo også superduper godt da snakkermedveldigoverbevisendestemme:)

Iset sa for siden:

Ja men den salaten de har på McDonalds er faktisk ikke ille. Ren kyllingfilet, masse parmesanost, gode saftige cherrytomater osv. Jeg spiser ikke krutongene, men dressingen spiser jeg. Aner ikke hvor mange karber det er i den, men jeg teller jo ikke slikt siden jeg ikke skal ned i vekt. Tror ikke den er så ille uansett. :)

Megvel sa for siden:

Ja, kjøp den derre "grilla kylling" salaten på MacciD, be om dobbelt så mye kylling og be om to pk majjo istedenfor dressing, ha over og kooos deg! Det var min lørdagskos da jeg holdt på som verst!

En liten pommes er forresten 30kh, det er omtrent 1kh per chips...og 3kh per løkring!

KW87 sa for siden:

Takk for svar:)

Men nå har vi ikke Mac Donalds her da;)

Jeg jobber på en kafè her,derfor jeg lurte..
Hadde jo vært så genialt og kunne spist noe av det vi har der:p

Megvel sa for siden:

Sånn løvstek, eller biffsnadder, det er kjempelov!

Guffen sa for siden:

Det sies faktisk at salaten til McD inneholder sukker..de har en form for sukkerlake over salaten for at den skal smake bedre..

gullahar sa for siden:

Jeg har også hørt at det er sukker i denne salaten. Hva er vitsen med det, liksom...? Snakk om å gjøre livet vanskelig for noen!

Livsglede sa for siden:

Stemmer det at det er sukker i salaten til Mc Donald's det er ikke mulig å få et sundt måltid på den sjappa. Nei kom deg hjem som Ikea sier :p og spis noe godt der med god samvittighet, så vet du også hva som er puttet i maten. :rolleyes:

Iset sa for siden:

Jøss det visste jeg ikke. Nå er det ikke så farlig med meg, siden jeg ikke teller karber (og salaten er uansett sunnere enn det andre de selger der), men jeg tipper det er utrolig mange som overhodet ikke er klar over det med sukkeret i salaten altså. Huff. Men hvor mye kan det utgjøre da? Skulle jo mailet dem og hørt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.