< Tilbake til oversikten

Nam,nam "tacoskjell"

Livsglede sa for siden:

Vi hadde tacos igår kveld og mens jeg laget til, puttett jeg noen skiver med ost i ovnen drysset med tacokrydder fra glass. De andre familiemedlemmene satt med sine tacoskjell og tortillaer, men disse sprø ostechipsene var helt ypperlige som harde "skjell" nam,nam.... bør prøves.:D:):D

Marita sa for siden:

Hmm, ikke dumt! Jeg har tidligere vært utrolig svak for nachos, kanskje det går an å bruke de til det også?

Livsglede sa for siden:

Ja kanskje det, ingen dum ide det heller. Utolig kreative vi blir.

Marita sa for siden:

Jaaa, er ikke det flott! :D

luringen sa for siden:

bruker sånne halve osteskiver med krydder stekt o vnen som snack til å dippe i guacamole etc...mmm

Livsglede sa for siden:

Ja eller lage små "salte kjeks" og ha smøreost imellom, nam,nam det også:):D:) steke opp noen og imponere med ost og "kjeks"

Tvillingmamma:) sa for siden:

har alltid likt å bruke lefser til taco, men det er jo ikke aktuelt nå. I går skulle vi kose oss med taco, og da jeg skulle rive opp litt salat, fant jeg ut at jeg kunne bruke bladene hele som lefser:) Funka kjempefint, var knallgodt!:)

Princez sa for siden:

Ja, det har jeg også pleid å gjøre.. Har gjerne variert litt mellom kinakål og isbergsalat. Har aldri vært stor fan av kinakål, men det er kjempegodt hvis man koker bladene i ett minutt ca. Da blir de litt mykere og er kjempelette å "fylle" med ting. Veldig godt!! :)

pillan sa for siden:

Å så smart da!!!! Det må jeg også prøve:)))

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.