Caramba!! Er det virkelig mulig? Jeg kramper og kramper hele tiden, stort sett i tær, ben, lår og fingre. Det er så ille at jeg til tider ikke klarer å gå , tærne står i nitti grader oppover, jeg har kramper både over og under foten, gjerne samtidig, kan ikke kjøre bil. Det kramper seg enten jeg sitter, ligger eller går. Jeg har fem-ti kramper pr. time men litt roligere på natten, takk og pris.
Jeg vet jo at magnesium er nødvendig for å hindre kramper. Men jeg tar ketolysetablettene etter oppskriften (hvs som står på boksen) og vet ikke om jeg kan doble dosen, eller triple den?
Jeg ville tatt mer magnesium.
Eller gått på et handelslag der de selger landbruksting og spurt etter Agrimynte. Det brukes egentilg på juret:eek: til kyrene:eek:, men funker utrolig bra for stive ledd, vonde rygger og restless legs. Så kanskje det kan hjelpe deg med krampa, Alt er vel verdt å prøve:D
Jeg hadde også kramper i begynnelsen, og tok magnesium. Det ble bare værre av det, så jeg begynte å drikke mer vann i stedet. Det hjalp etter første dagen. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.