< Tilbake til oversikten

Sinnsvake kramper

Carbokiller sa for siden:

Caramba!! Er det virkelig mulig? Jeg kramper og kramper hele tiden, stort sett i tær, ben, lår og fingre. Det er så ille at jeg til tider ikke klarer å gå , tærne står i nitti grader oppover, jeg har kramper både over og under foten, gjerne samtidig, kan ikke kjøre bil. Det kramper seg enten jeg sitter, ligger eller går. Jeg har fem-ti kramper pr. time men litt roligere på natten, takk og pris.

Jeg vet jo at magnesium er nødvendig for å hindre kramper. Men jeg tar ketolysetablettene etter oppskriften (hvs som står på boksen) og vet ikke om jeg kan doble dosen, eller triple den?

Noe annet jeg kan gjøre for å hindre dette?

Puppeguri sa for siden:

Uff, det er så vondt! Spis mer salt og drikk masse vann, det skal hjelpe. :)

Livsglede sa for siden:

Jeg ville tatt mer magnesium.
Eller gått på et handelslag der de selger landbruksting og spurt etter Agrimynte. Det brukes egentilg på juret:eek: til kyrene:eek:, men funker utrolig bra for stive ledd, vonde rygger og restless legs. Så kanskje det kan hjelpe deg med krampa, Alt er vel verdt å prøve:D

Lisbeth sa for siden:

Ta dobbel dose med magnesium..jeg har alltid vært plaget med kramper, også før jeg begynte på ketolyse, og rådet fra legen var 600 mg magnesium

Adriane sa for siden:

I tillegg til Magnesium har jeg lest på nettet at man bør ta både kalium og kalsium.

Veggpryd sa for siden:

Jeg hadde også kramper i begynnelsen, og tok magnesium. Det ble bare værre av det, så jeg begynte å drikke mer vann i stedet. Det hjalp etter første dagen. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.