< Tilbake til oversikten

Hjelp med induksjonen!

zilla sa for siden:

Hallo :)

fantastisk at jeg kan henvende meg til noen som vet :o

noen spørsmål i mine første dager av induksjonen!

1. .. TUNFISK .. på boks! Står at det har karb på pakken!!?? Kan man ikke spise de da?

2. Drikker cola cero (tok denne kuren for et år siden, når jeg bodde i spania! der har de ikke atkins produkter, så spiste aldri det!.. Men drakk endel cola cero, men gikk ned en god del allikevel!) .. er det formye koffein i det til at det kan "nytes"?!

3. spiser ca 80 g ost, og ca 2 spise skjeer creme fraise/seter rømme i dagen, + da 3 måltider med kjøtt/fisk og litt salat eller agurk (noen ganger cherry tomater!) .. bør jeg kutte ut rømmen og osten?! .. er så godt :o

4. er det noen som går på skole her som kanskje kunne ha kommet med noen bra forslag til måltider i løpet av dagen :)

håper noen kan svare meg, har ikke lyst til å gjøre noe feil!!!

hei og hå :p

Megvel sa for siden:

1. hvor mange karbser da, og tunfisk i hva? olje, vann tomat?
  2. Går du ned så går du ned. Ikkeno prob med partystoppere da!
  3. Se 2)
  4. Lag lollypopbrød og ha som vanlig matpakke!

zilla sa for siden:

fant en tunfisk i vann som hade 0,5 karbohydrater!! .. dumt?!

:eek:

Megvel sa for siden:

Det er jo ikkeno. Du skal jo spise 20kh per dag! da kan du altså spise fire kilo av den tunfisken. Skjer det?

nellie sa for siden:

lollypopbrød på induksjon?

zilla sa for siden:

nei, det skjer med størst sannsynelighet ikke!

.. MEN.. er jo nevnt at det kun skal spise rent kjøtt! ergo, i kylling er det 0, i denne boks tunfisken er det 0,5 (hva er det ,5 for noe!!)

:o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.