Har vært på ketolysekur i 5-6 uker:rolleyes: vekttap 0 kg tenkte derfor å være litt kjedelig og kun spise samme meny i 1 uke. Har kopiert et forslag jeg fant her inne og det er::)
Meny
Frokost: Omelett av 3 egg, 100 gr bacon.
Lunsj: Salat med tunfisk (bladsalat, agurk, paprika, purre, totalt 200 gr + en boks tunfisk i olje)
Middag: 200 gr svinefilet, blomkålstappe av 200gr blomkål + 100 gr meierismør.
Om jeg kun spiser dette hver dag i 1 uke, ja da bør vel vekta gå nedover:confused::confused::rolleyes::rolleyes::confused::confused: Begynner å stresse :eek:nå, skal til syden om 5 uker
ja ja, men hvis Livsglede går inn i bloggen og lager et innlegg hvor hun spør om noen er interessert i å hjelpe henne, tror jeg hun får mye hjelp, og hun kommer i vert fall inn på min venneliste :ja:
Bare tenkte at induksjonen er på topp inne på forumet nå og det er det lettere å stå sammen synes jeg, enn her i forumet.
Det er sikkert ingen dum ide og prøve dette, men jeg syns kanskje det hadde vært lurere å finne ut av hva du gjør feil NÅ, før du begynner med noe nytt.
Det er litt viktig å finne ut av om du spiser for mye eller for lite også. Det er mye som spiller inn. Det kommer selvfølgelig litt an på hvor mye du har å ta av og hvor mye aktivitet du er i. Derfor spør jeg:
[font=Comic Sans MS][/font]
Hvor mange kilo har du å ta av ?
Trener du eller er i aktivietet ? I tifelle omtrent hvor mye ?
Kan du poste en typisk dagsmeny på det du har spist hittil, så kan vi ta en titt på det iallefall. ?
Det er mange medlemmer som aldri leser bloggene, så det beste er nok å spørre i åpent forum også...:D
jaja, selvfølgelig :D men jeg tenkte bare siden vi er en stooor gjeng der inne nå som niller sammen er det jo litt lurt å stikke innom for å få litt tips og sånn. Jeg er mye inne begge plasser, men synes fortsatt bloggen oppdateres raskere enn forumet.
Frokost: Ommeltt av 2 egg, 3 skiver skinke fra stranda 3 skiver hvitost + 1 ss smør av og til 1/2 tomat oppå stekt i ovnen
Lunsj. salat av div. salater agurk, rødløk,tomat og en bok tunfisk eller om jeg har hatt det travelt 1 knekkebrød bakt etter oppsk. her inne med ost og majones
Middag: laksefilet på 140 g medsmørdampa grønnsaker
eller kylling/kalkun stekt med krydder og blanda med blomkålbrokkoli med et par klatter smør litt fløte og bacon ost
Eller gryterett av div. kjøttdeiger og salat eller jukseris til.
Pizza med salat
Kvleds: gele laget av fun-ligth eller heistad sin uten sukker.
Den siste uka har jeg prøvd å kutte ut/ned på fløte og ikke drukket brus, kun masse vann. Har veid og målt alt og etter mine beregninger så holder jeg meg til 15 karber pr dag.
Den siste uka har jeg kun trent 2 ganger, da jeg har vært /er syk.
Men normalt så går eg ca 1 time kver dag. Så derfor er det så fortvilende at det ikke skjer noe.
Jeg vil ha bort 10 kg, gikk ned 2 kg de 2 første ukene , men opp 2 kg igjen 3 uka og så ned 1 kg og opp 1,5 kg så i bunn og grunn er jeg på stedet hvil etter ale mine uker på ketolysemat.Nå går jeg på antibiotica, så da vet jeg av erfaring at jeg kommer til å ta av. Det blir mer sånt eat and go påmeg nå i 2 uker:o men alt for å bli kvitt eggstokkbetennelsen:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.