< Tilbake til oversikten

Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Lisekir sa for siden:

våknet isted fra en liten dupp.. å da er det så typisk at jeg blir ekstremt fnysen på noe godt..:mad: skikkelig sug.....

Hva kan være godt å han i hus når det blir sånn?

snakker ikke om ting å spise vær dag ... finnes det noe lovlig godis., ikke mat....

håper dette suget går over snart..

tviholder på vannflaska mi og tenker " jeg er ikke godtesyk";)

Anne sa for siden:

Det pleier å hjelpe litt å spise noe med litt fett i....En tskje cocosa feks.
Eller vann og omega 3 kosttilskudd:eek:

Megvel sa for siden:

Du kan jo kjøpe sånn bacongull (svinesvor), eller Store IFA, eller lage cocosasjoko...

nellie sa for siden:

Fett, fett, fett. Får alltid bort godissuget hos meg

Pipp sa for siden:

Store Ifa og creme cherie kirsebærost..

wander sa for siden:

Har bare et tips til å manipulere hjernen din, jeg...

Hvis du sier at "jeg er ikke godtesyk" så blir du det... Hjernen har en lei tendens til å ta bort ordet ikke, og det du sitter igjen med er tanke på at du har godtesyke...

Prøv å bytte ut setningen din med noe annet. Noe som er positivt ladet...

Jeg pleide å bytte ut "jeg er ikke sulten" med setningen "jeg er mett" - som et eksempel...

Madamim sa for siden:

Jeg er ganske fersk på ketolysen foreløbig, så jeg har ikke begynt med noe godis, er litt redd for jeg ikke skal greie å stoppe :o
Men om du har plass på karbohydrat grensa så kan du jo spise noen frosne bringbær med krem eller litt nøtter, valnøtter f.eks. Dette er jo mat da, det var ikke det du spurte om :p
Jeg spiser litt paprika og ost når jeg er fysen jeg...

Lisekir sa for siden:

jeg klarte og holde meg:D

bøtta ned med vann og sa til meg selv at jeg ikke var godtesyk...

funka greit det:)

jeg blir alltid sånn vis jeg dupper av på ettermiddagen
våkner med det sugen etter et eller annet godt..:rolleyes:
er vel blodsukkeret kansje?`

skal spare bacon gull tipse og cocosa sjokoladen til lørdager..
;)

Anne sa for siden:

Er nok blodsukkeret ja, som er litt lavt. Jeg var også sånn når jeg var på det gamle kostholdet mitt, men nå, hvis jeg en sjelden gang har behov for å sove "middag", så er det helt anderledes.

Har jo egentlig ikke behov for noen dupp lenger, men så har jeg ikke små barn heller lenger:p

Marita sa for siden:

Nå har ikke jeg begynt 100% på ketolyse enda (har ikke fått pakken fra ketolyse.no enda, så spiser bare random lavkarbo sålenge), men når søtsuget melder seg hos meg, spiser jeg de derre dropsene fra apoteket.. fribol eller noe sånn? Dere får korrigere meg om det er feil, men de er vel "lov"?

Lisekir sa for siden:

Har vært "flink" å ikke duppe noe den siste mnd:).. men ble tvert litt søvning når jeg bynte på ketolyse..:confused: var vist vanlig i starten,så satser på at det går over...

har alltid hatt den sånn,at når jeg våkner så er jeg syyykt fnysen på noe digg... håper det vil forandre seg nå med lavkarbo kosthold:)

til nød får jeg at med litt CC med kanel og splenda.. det tilfredstiller søtsugen veldig godt:)

synes jeg spiser så himla mye mat:confused:, at det er rart jeg er så godtesugen .. spiser godt med fett å, mener jeg selv vertfall..men jeg er jo så fersk i dette..

Anne sa for siden:

Kanskje hjernen prøver å lure deg til å spise noe "skummelt" av gammel vane?:cool:

Lisekir sa for siden:

garantert;)

første jeg gjorde når jeg stod opp før var å hive i meg noe snadder fra skapet, sjokkis, brus, rester fra en usunn middag .. så det er nåkk en gammel vane.. men istede for å duppe, har jeg funnet ut at å komme seg ut dørståkkmila og dra på sats fungere veldig bra.. da blir tenker jeg ikke på søtsaker på kvelden, og er så sliten at jeg legger med med engang jeg kommer hjem istede for å sette meg foran tvn og spise noe digg...

men har ikke tid til å trene vær kveld men baby i hus da.. men har får til 3 dager på spinning i uka, samt noen turer oxo babysvømming da..(det er jo noe det oxo;))

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.