< Tilbake til oversikten

Hvor mye er det realistisk å gå ned?

Lisekir sa for siden:

hvor mye er det realistisk sånn ca å gå ned på 3 mnd?

vet det ikke finnes noe fasit svar da men....

kan legge til at jeg har litt å ta av.. veier 101:(

Anne sa for siden:

Mange går fort ned 4-6 kg (i løpet av ett par uker-mye vann)for så å stabilisere seg på ca 1/2 kg i uka..:)men det er veldig individuelt.

Noen klarer ikke å gå ned i det hele tatt, andre går fortere ned. Avhenger mye av deg, mye av kroppen din (stoffskifte mm), hvilket kosthold du velger og hvilket kosthold kroppen vil ha. Om du trimmer i tillegg. Din mentale situasjon, om du er stresset, har angst eller sliter med andre ting som kroppen må prøve å håndtere samtidig. Det er også individuelt.

Så du får nok bare sette igang og se hva som skjer....men klarer du å være standhaftig og klarer å holde deg til dietten uten for mye utskeielser, så går det som regel greit.
Lykke til:)

Tina sa for siden:

Jeg har gått ned ca 10 kilo på 10 uker. Jeg veier mer enn deg. Gikk fortere på begynnelsen. Har gått ned alt fra 2,2 til 0,2 pr uke, men gjennomsnittet mitt så langt er altså 1 kg i uka

Lisekir sa for siden:

Hadde blitt superglad om jeg hadde klart 10 kg på 12 uker altså..
skal i bryllup 28.juni så har et lite mål om å klare 10 til da..

det er ikke så veldig urealistisk så lenge jeg klarer å holde meg til ketolyse til da, uten en sprekk... det bare MÅ jeg klare....

legge til at jeg trener spinning 3 ganger i uken, pluss stavgang i ulent terreng vær søndag... pluss noen gå turer med barnevogn..håper dette holder til å få litt fart på vektnedgangen:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.