< Tilbake til oversikten

En ting er sikkert

Livsglede sa for siden:

Smaksløkene er blitt mye bedre etter at jeg begynte på ketolyse:rolleyes: synes at alt blir så innmari salt, selv om jeg ikke bruker salt i maten engang:rolleyes: Maten har noen intense smaker, ikke negativt, kun positivt. Opplever jo noen enorme smaksopplevelser og blir jo så fort mett i magen, men smaksløkene vil ha mer, den er vrien. Magen føles som den står på spreng, men munnen vil ha mer.He,he...

indi sa for siden:

Har sånn ekstrem luktesans jeg! Når gubben sitter å gumler yoghurt, kjenner jeg blåbærlukten som om jeg lå med nesen nedi blåbærlyngen og solen skinner en dag tidlig om høsten...
Og har definitivt nese for vin og:)

matvraket sa for siden:

hei livsglede!! jeg har samme opplevelse som deg ;) alt smaker så salt!!!

og indi: wao!! :_oy: lukter du virkelig blåbær i din manns youghurt??
imponerende!!:)

beate sa for siden:

Jeg har også fått bedre luktesans. Vet ikke akkurat om det er så positivt da. Jeg røyker, og må bare si at jeg kjenner det lukter røyk av klærne mine nå. Ush sier jeg bare.... Hadde dette bare vært en inspirasjon til å klare å slutte. Jeg vil slutte, helst nå, men jeg klare det bare ikke :(

matvraket sa for siden:

det får du til en dag når du er helt klar for det selv ;)

:klem:

indi sa for siden:

Langdistanseluktesans de luxe! :) morsomt...

Megvel sa for siden:

Skulle tro dere var gravide hele gjengen :D:D
Muttern kunne lukte at leverposteipakken var åpen i andre etasje når hun sto i dusjen i kjellern, da hun var gravid med meg.

beate sa for siden:

Hehe. Jeg er ikke gravid da, men det er ikke lenge til jeg skal prøve :p Men ja, det lukter helt for jæ.... nå. Kanskje jeg etterhvert får mer inspirasjon til å slutte da for nå begynner jeg å bli kvalm når jeg skal ha på meg klærne på mårran. Ser ut til at det blir værre og værre for hver uke som går.

Photobscura sa for siden:

Jeg har også merket dette med smaksløkene, men jeg lar meg ikke plage så veldig av røyklukt da.

Men sant det der, bruker mye mindre salt og sånn i maten nå enn før :) Og så synes jeg kjøtt er godt igjen. Slutta å spise kjøtt for årevis siden, av ideologiske grunner, men jeg syntes ikke kjøtt var noe særlig, så det var ikke særlig store problemer å slutte sånn sett. Nå synes jeg det smaker skikkelig digg!

Stupedama sa for siden:

Ah! Ja :)
Så det er altså derfor jeg blir helt satt ut av at det ligger en påbegynt sigar i et askebeger her i stua. Har aldri vært særlig var for sånt, men nå er det som jeg skulle hatt den i neseboret!

Stupedama sa for siden:

Ja, det er det eneste jeg unner meg etter at jeg slutta å røyke for snart et år siden. En feit Cohiba varer lenge her hos meg :D

Photobscura sa for siden:

Røyka sigar i går, med bittelitt vanilje i. Mmm, det lukta så sinnssykt digg!

matvraket sa for siden:

så koslig Beate!! jeg har endelig klart (med intens kvinnelist) å få min samboer til å skjønne at det er berikende på livet å få barn.. jeg har ingen fra før, så dette vet jeg nok alt om :rolleyes: :p

vi skal ikke prøve enda.. har en del andre ting i livet som må på olass først..

men jeg har vært "bekymret" for at jeg er gravid.. for hva skal jeg da gjøre med kostholdet?? eller alle disse andre problemene våres? jeg har vært så kvalm i det siste.. dårlig matlyst.. osv.. tok en test i morrest, og den var negativ.. så... :cool:

har hatt en del ont i eggstokken på høyre side den siste tiden, og er henvist til ultralyd av denne.. og regner med at de oppdager det der hvis det skulle være noe :)

litt på siden av temaet for denne tråden kanskej... :rolleyes:

indi sa for siden:

Jeg er ikke gravid! Men skal bli bestemor om 8 uker... tror om det er årsaken?:D:D:D
(Og ja, jeg vet jeg er alt for ung til å bli bestemor.... :))

gullahar sa for siden:

Kjenner meg igjen ang. saltet. Har så lenge jeg kan huske vært veldig glad i alt som er salt. Men nå blir det i overkant MYE saltsmak, selv om jeg ikke tilsetter salt i maten! Spiste en Gullbrie fra Høng her om dagen. Den var jammen salt. Husker at jeg før syntes det var en ganske mild ost...

Princez sa for siden:

Huff, så nysgjerrig jeg er!! Hvor gammel er du da??

indi sa for siden:

hehe... jeg er 44, eldstejenta som er i overlykkelige omstendigheter er 20, og har termin samme dag som jeg hadde termin med henne, så det kan være hun blir 21 før fødselen. Og hennes to søstre, som gleder seg til å bli tanter, er 17 og 19:)
Plutselig har jeg en stor familie med voksne og (relativt) fornuftige mennesker:)

Princez sa for siden:

Jammen det er jo bare kjempekoselig det!! :D

Gleder meg til den dagen jeg blir bestemor selv jeg! Sikkert utrolig kjekt.

Lykke til med mor og barn fremover! Så deilig tid å få barn nå på våren da! Og en flott tid å ha bursdag på! Det har nemmelig jeg også... ;)

indi sa for siden:

Takk:) Ja det blir kjempespennende! Gleder meg veldig:)

matvraket sa for siden:

:klem:

så morro da Indi :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.