linnkri sa for siden:
Jeg ser at det anbefales litt forskjellig i forhold til å holde kroppen i ketose(alt fra 15-25 karbs). Hva er riktig?
linnkri sa for siden:
Jeg ser at det anbefales litt forskjellig i forhold til å holde kroppen i ketose(alt fra 15-25 karbs). Hva er riktig?
Bergen27 sa for siden:
Hei:)
Studier viser at det har ingen hensikt å ligge under 20 karber om dagen. Men husk at karbene skal komme fra blomkål og broccoli, salat:)
Ikke fra gulrøtter, mange typer frukt, ananas...
Vet det er vanskelig å finne ut av dette, det er mye info å lese. Jeg har gått på Atkins induksjon i 4 dager, og begynner å merke noe, men formen er ikke den samme som før. Rolig trening, jeg tok en "normal" trimtur til byen i går, og var uuutslitt....og måtte ta taxi hjem. Jeg svettet utrolig mye mer enn normalt også.
Summer sa for siden:
Hva som er riktig kommer vel litt an på hvor akkurat din kropp trenger å ligge i antall, og hvilken filosofi du velger. Jeg går ut i fra at legene som har utviklet dette har en hensikt med sammensetning av mat og antall karber. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.