< Tilbake til oversikten

Jippi ... Jeg og er i ketose

Lisekir sa for siden:

knall lilla stix:D
har drukket vertfalll 3 liter vann , så rart at den ble så knall..

nå gjenstår det bare å se om vekttapet er reeelt på mandag(veiedag) for i dag stod vekten på 2-3 kg minus, på en snau uke.. men tørrs ikke tro på et ennå....

men en ting, jeg er fortsatt veldig sugen på noe, heeele tiden..men orker ikke spise mere mat, for jeg er jo mett på en måte..

er litt rart, siden jeg oxo går på reductil(ja vet det er litt smør på flesk) det skal jo liskom ta søthungern da... men er bare 3 dagene med tablettene da...

Megvel sa for siden:

Ta deg en tur på helsekosten og kjøp virgin Cocosa (life-kjeden har den visstnok på tilbud nå?), det er energi på 15min. Ellers er kokte egg med majo på fint å ha øverst midterst i kjøleskapet. Du bare hardkoker noen egg, skreller et når du blir sugen, deler i to, en dasj med majo på. Namminammi :) Du skal jammen være sugen om ikke det fikser det etter ganske kort tid!

Summer sa for siden:

Gratulerer. :D

Om du tar kromtilskudd, så hjelper det mange på det suget. :)

Lisekir sa for siden:

er det ikke krom i ketolysetablettene forresten? fikk de i dag

rar blanding av kvalm , litt sugen på ulovlige ting, trett, slapp, plutselig masse energi.. berg å dalbane med andre ord:D hehe

har cocosa i skapet, har bare ikke helt funnet ut hvordan jeg skal bruke det.. aldri i verden om jeg klarer å spise det rent lell om det smaker kokos.. må evnt være i dag isåfall..men hva

hmm. kansje jeg spiser litt lite mat derfor jeg er sugen på noe sånn av og på gjennom dagen?

ta gjerne en titt i journalen min den som orker og kommenter...

har desverre ikke fått tak i kjøkkenvekt ennå, vet det er viktig.. men må få penger først..

Megvel sa for siden:

Det kan være viktig å veie og plugge inn i diett.no hva man spiser i begynnelsen. Bare se Rattatta sin journal, de første ukene hennes spiste hun for lite...det gikk ikke så fint. Nå spiser hun masse og nedover går det...

Husk du skal spise deg passelig mett! Da kan du spise digg, men lovlig digg! Kjøper du riktig merke, kan du tilogmed sitte og spise rekesalat rett ut av boksen... Men sjekk karbene!

Om du IKKE STREVER og ikke er sulten, og går ned i vekt, så er det ikke noe å tenke på, da er det rett. Don't fix it if it aint broken!

Smula sa for siden:

Jo, det er krom i ketolysetablettene, så det skulle holde det.

Når det gjelder Cocosa sverger mange til å smelte den sammen med mørk sjokolade og så kjøle den av i kjøleskapet igjen.
Jeg har til og med kjøpt sånne små konfektformer på butikken og servert den med kaffe til gjester. DYRISK godt!! :p
Bare prøv å ikke spis så mye i begynnelsen, for Cocosa er ganske tøfft mot magen når man ikke er vant til det. Man skal vel starte med et par teskjeer om dagen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.