< Tilbake til oversikten

Usynlig

Fedonisten sa for siden:

Når det står en * bak navnet så står det som forklaring at vedkommende er usynlig for andre. Hvem er andre? Jeg er tydeligvis ikke andre, for jeg ser dem så godt så!! Eller har jeg spesielle evner her..... Kan noen forklare meg dette? HP?
[color=darkslateblue][/color]
HP??!!

Anne sa for siden:

:confused: HP...jeg og lurer på dette. Riktignok er jeg egentlig litt synsk (siden jeg er litt heksete)men....HP?

Nille sa for siden:

Hm..... jeg ser ikke *'en engang jeg ...... er det jeg eller de som er usynlig da ?:p Tror jeg må gå å legge meg jeg.....skjønner itt'no !!

HP sa for siden:

Fedonsiten kan se usynlige fordi hun er medlem av TEAM og også fordi hun er medlem i Selvutvikling, Anne kan se dem fordi hun er Støttemedlem og også fordi hun er medlem i Selvutvikling, Nille kan se dem fordi hun er Moderator, og også fordi hun er medlem i TEAM, Selvutvikling og er Støttemedlem. ;)

'Vanlige' brukere kan ikke se usynlige... ;)

Nille: Der er ikke så mange som surfer usynlig så du kan ha gått glipp av stjernen... :p

elian sa for siden:

Hva i all verden er det dere snaller om nå?? Hvilke usynlige er det dere ikke ser? Skjønner ingenting jeg... Har riktig nok ikke vært her på noen dager, og sikkert gått glipp av noe her... :confused:

HP sa for siden:

Du er ikke medlem i tidligere nevnte grupper så da kan du ikke se dem som velger å surfe usynlig, og dermed aner du vel ikke hva vi snakker om nei... :snill:

Alle medlemmer har mulighet til å velge at det ikke skal vises på 'hvem er aktive' at de er aktive, dermed usynlig. Dette valget gjøres i kontrollpanelet... :ja:

Vi oppfordrer selvsagt alle til å surfe synlig. ;)

Sexy Sadie sa for siden:

Jeg surfer usynlig, det er det jeg har blitt vandt til.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.