< Tilbake til oversikten

Fra ren shakediett over til ketolyse?

Lisekir sa for siden:

skal gjennom legen min og et forsøk i forbindelse med noen prøver gå på flytende shake/suppe diett ala cambridge i 2 uker(Ja vet det ikke er en lur ide for varig vektap men det er en annen sak;)

Spm mitt er som følgende:

Vis jeg går rett fra en veldig lavkalori diett som cambridge over til ketolyse med engang, vil jeg fyke rett opp i vekt det som jeg evnt tar av med shakedietten da? for jeg har planer om å følge ketolyse til punk og prikke fra første dage etter end kur.. men hva sjer da egentlig i kroppen.. fettet vil kansje klistre seg rett på pgr jeg bare har drukket shake i 14 dager da?
noen som har gjort det før?

indi sa for siden:

Cambridgekuren vet vi vel nok om til å si at det er ikke særlig lurt... hva slags greie skal du prøve? Interessant å vite...
Jeg går på eurodiett, som er en lavkalori lavkarbo høyproteinkur... og som er en del pulver... ingen problem med å gå over til vanlig lavkarbokosthold, men jeg ville nok vært litt i tvil om jeg skulle over på ketolyse, hadde nok vært redd for alt fettet!

Lisekir sa for siden:

DREIT I HELE GREIA

hva og kjøpte meg mincur shake imårest..
ÆSJ ÆSJ, jeg ble drit kvalm.. dette klarer jeg aldri å drikke i 2 uker

Rett over på ketolyse , TVERTOM!

Håper ketolyse vil funke på meg.. nå er jeg DESPERAT:mad:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.