skal gjennom legen min og et forsøk i forbindelse med noen prøver gå på flytende shake/suppe diett ala cambridge i 2 uker(Ja vet det ikke er en lur ide for varig vektap men det er en annen sak;)
Spm mitt er som følgende:
Vis jeg går rett fra en veldig lavkalori diett som cambridge over til ketolyse med engang, vil jeg fyke rett opp i vekt det som jeg evnt tar av med shakedietten da? for jeg har planer om å følge ketolyse til punk og prikke fra første dage etter end kur.. men hva sjer da egentlig i kroppen.. fettet vil kansje klistre seg rett på pgr jeg bare har drukket shake i 14 dager da?
noen som har gjort det før?
Cambridgekuren vet vi vel nok om til å si at det er ikke særlig lurt... hva slags greie skal du prøve? Interessant å vite...
Jeg går på eurodiett, som er en lavkalori lavkarbo høyproteinkur... og som er en del pulver... ingen problem med å gå over til vanlig lavkarbokosthold, men jeg ville nok vært litt i tvil om jeg skulle over på ketolyse, hadde nok vært redd for alt fettet!
hva og kjøpte meg mincur shake imårest..
ÆSJ ÆSJ, jeg ble drit kvalm.. dette klarer jeg aldri å drikke i 2 uker
Rett over på ketolyse , TVERTOM!
Håper ketolyse vil funke på meg.. nå er jeg DESPERAT:mad:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.