< Tilbake til oversikten

Ny her jeg ...

lego sa for siden:

Hei.

Er veldig ny her jeg. Men har lest litt om ketolysekur nå og dette skal jeg klare. Må bare sette meg inn i hva jeg kan og ikke kan spise, og ikke minst, handle inn alt sammen... :)
Boka og vitaminene står i skapet.

Håper noen har noen gode tips og råd til meg, eller linker til f.eks matretter osv...

Klem

Gerd sa for siden:

Heisann og velkommen hit :)

Inne på oppskriftsforumet ligger masse gode og ketosevennlige oppskrifter. Det kan være lurt å se på filosofiboksen (nede til venstre) til den som har lagt inn oppskrifta :ja:

Planlegging er viktig, og å lese boka godt.

Dette har jeg alltid i hus:

I mitt kjøleskap: Smør, fløte, soyamelk, rømme, creme fraishe, cottage cheese,fete oster, skinke, bacon,egg,baconost på tube, blomkål,brokkoli,squash,aubergine,fersk sjampinjong, hvitløk,løk,salat,agurk,tomat,paprika.
I fryseren er alltid: Kyllingfilet,kyllingvinger,laksefilet,mer bacon , nakkekoteletter, kjøttdeig.
I tørrvareskapet: Linfrø, diverse nøtter og andre frø, krydder og tørka urter, johannesbrødkjernemel,soyaprotein, bakemix, seltin, buljongterninger av forskjellige slag, grovhakka tomater på boks (landlord har minst karber)+ kaldpressa oljer: rapsolje og olivenaolje

Lykke til :heia:

lego sa for siden:

Tusen takk. :)

indi sa for siden:

Velkommen og lykke til! :)

Lisbeth sa for siden:

Velkommen hit, og lykke til!!! :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.