< Tilbake til oversikten

Dr.torkil/karbokick

Evelyn sa for siden:

Har nå gått 3 mnd på ketolysekuren,gått ned 10 kg.Har i det siste blitt mere og mere sugen på noe skikkelig gotteri,brød,frukt mm.Bruker alle kosttilskuddene som jeg fikk med ketolysestart,så defor skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal få denne sugen nå.. Det har ikke noe å gjøre med menstruasjon å gjøre,så derfor lurer jeg på om dette er kroppens signal om at kroppen mangler karbohydrater eller... Er litt skuffet over denne kuren jeg:(.Gikk for en del år siden på Grete Roede kurs,og da gikk jeg ned 15 kg på tre måneder,med akkurat den samme trimmen osv.Skulle tro at man gikk ned mere når en kutter ut så og si alt som har med karbohydrater å gjøre?! Den varmen som flere får,har ikke jeg opplevd,snarere tvert imot,jeg holder på å fryse i hjel:o.Ketolysesticksen har gitt utslag fra dag 3,og jeg er flink til å spise de "rette"grønnsakene.
Jeg har tidligere hørt at vist en fryser så er forbrenningen på sparebluss,eller stemmer ikke dette?Har i løpet av de siste 2 ukene ikke gått ned et gram..Hva skal jeg gjøre?

Kula sa for siden:

Men du følger jo ikke kuren. Du har jo selv fortalt i et annet innlegg at du spiste påskegodt til du ble kvalm.

Gerd sa for siden:

For det første: 10 kilo på 3 mnd. er flott :heia: Det er ikke lurt at det går for fort heller, du vil vel at det skal vedvare? Det er bedre at det går litt saktere og sikkert enn fort og gæli!
[i][/i]
Og nå er det fettet som er blitt borte og ikke muskler.
[i][/i]
Viss du har spist masse påskegodt i påska, så kan nok det være en veldig stor årsak til fysingen. Kroppen prøver å få deg til å spise mer.
[i][/i]
At du fryser, kan faktisk være fordi du ikke har så mye fett på kroppen lenger :)

Evelyn sa for siden:

Det var en dag i påska.Spiste et halvt kolibriegg ,4 biter statos og en halv kvikklunsj(Da ble jeg kvalm,ja)Ellers så har jeg fulgt kuren til punkt og prikk;)

Hyper sa for siden:

er du skuffa over 10 kilo på tre måneder?????
det er jo helt vilt bra!!

Evelyn sa for siden:

Takk,for det.Trenger slike oppmuntringer når ingen ser at en har tatt av,bortsett fra badevekta:p

Goggen sa for siden:

Det finnes ingen piller eller kur som bare børster bort fedmen. Du må spise den bort over tid.
[/COLOR][/COLOR]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.