< Tilbake til oversikten

Hurra! Det virker!

quebec sa for siden:

Har jo strevd litt med å finne ut av ting på dette, og tipsene her inne har jeg nå fulgt veldig godt.
Nå vet jeg hva jeg IKKE må få i meg og resultatet er at jeg har gått NED SÅ DET SUSER!!

Klarte delmålet mitt igår som var ned på 80 kilo.
Jeg har nå klart å gå ned 0ver 12 kilo:D:D:D:D:D

og hovedfiendene mine er: Lightbrus, ost, bacongull og for mye fløte:eek:

så TUSEN TAKK dere her inne som har ymtet frempå hva som kunne være bremseklossen min!!;);)

Mjauritz sa for siden:

Du er jo kjempeflink, godt å se at du lykkes!!

:hest:

beate sa for siden:

Gulp... Har du gått ned så mye siden i februar? Hvordan har du klart det? Oppskrift mottas med takk :D
Kunne tenk meg å gått ned litt fortere enn jeg gjør, men klarer likesom ikke helt å finne ut av det serru.

quebec sa for siden:

tror egentlig ikke at jeg har gjort noe ekstraordinært annet enn å kutte ut de overnevnte produktene.
spiser veldig reint og, det glemte jeg å skrive.
mye hvitt kjøtt fordi jeg er glad i det, litt fisk, og roastbiff har gått ned på høykant.

bruker ikke no særlig med grønnsaker akkurat nå, gjorde det i begynnelsen, litt salat med reker og majo og sitron, mye egg og bacon har det blitt....og blitt veldig flink til å drikke vann. :)

har og kuttet ut atkinsbarer for det ble til at jeg spiste karbsene mine på dem og ikke det grønne, som nok ikke er av det beste nei.

ellers så har jeg brukt forumet her inne til å plukke opp tips og slikt :)

men jeg har jo ennå mange kilo igjen da :)

sangjenta sa for siden:

men har du virkelig gått ned 12 kg siden februar?er det virkelig sant?

quebec sa for siden:

neei, siden febrüar??

tror ikke at jeg har skrevet det her inne:confused:

jeg begynte ......tenke tenke 16 januar begynte jeg.;)

beate sa for siden:

Ups, min feil. Ser det står at du har vært medlem siden februar så da trodde jeg at du hadde holdt på siden da. Men likevel da, det er jo helt fantastiske resultater på ca. 2 1/2 måned da. Har visst ikke nok viljestyrke jeg til å være så streng, men det går no nedover da om enn litt sakte.

quebec sa for siden:

irriterer meg litt at jeg faktisk har kastet bort nesten en mnd på tull, tok litt tid før jeg fant ut av ting, vekta sto leeeenge stille og slikt, men nå har det heldivis løsnet.
Men regner med at jeg til sommeren er kvitt enda 10 kilo :)

paprika sa for siden:

Wow! SÅ gode nyheter. Det er godt å få noen solskinnshistorier, det er med på å motivere andre. Gratulerer så mye, du har vært knallflink!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.