... ringen på fingeren går ikke av, magen føles større en noen gang og sokkene lager skikkelig søkk i leggen... er dette normalt? Husker ikke dette fra da jeg prøvde meg for snart ett år siden...
Drikker rundt 2 liter vann daglig, aldri mindre i alle fall....
Spiser ikke mye salt.. Seltin derimot, det må jeg jo ha har jeg lest... men har jo fått i meg bacongull da... Satser på at det er overgang for kroppen og at den er i sjokk over alt vannet jeg får i meg nå, var flink for "år og dag siden" med vann men har ikke vært så god på det de siste månedene, heller for mye kaffe.... Men nå er det mye vann å svelge for meg ja, og det er ikke noe problem, kjenner behovet stort sett hele dagen.
Jeg føler også at jeg har kroppen full av vann. Har nettopp begynt på ketolyse og trodde jeg ville miste mye vann de første dagene, men dengang ei. Men det kan jo tenkes at det har noe med saken å gjøre at jeg har spist maaasse fenalår de siste dagene. Temmelig salt ja! Håper i alle fall at det er derfor :)
Bruker elles ikke mye salt i maten men både kjøttdeig og mye krydder er jo tilsatt mye salt. Hvor nøye er dere på dette?
Nå må dere ikke glemme at dere er levende vesener da! Og er styrt av hormoner. Det er vanlig å samle vann før menstruasjon, noen også før eggløsning, hvis du har gjort uvant arbeid eller trent mye samler musklene på vann, brygger du på en sykdom samler du på vann, månefasenen kan faktisk gjør at du går opp en-to kilo ved fullmåne. Varme kan gjøre at du går opp en-to kilo. Og så har vi da selvfølgelig maten.
Bare fortsett å drikk vann så går det over.:)Og trøst deg med at det bare er vann og ikke fett!
Suger til meg sånne trøsteord jeg og....Takk for påminnelser, Carbokiller:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.