annabanana sa for siden:
må jeg ha sånn stålånde for å være i ketolyse??
jeg får utslag på sticksen da.. men merker ikke noe anna ubehag.. er jeg i en "bedre" ketose dersom jeg har ekkel ånde? :P
typen min heller merka ingenting
annabanana sa for siden:
må jeg ha sånn stålånde for å være i ketolyse??
jeg får utslag på sticksen da.. men merker ikke noe anna ubehag.. er jeg i en "bedre" ketose dersom jeg har ekkel ånde? :P
typen min heller merka ingenting
Madeleine sa for siden:
Hei.
Ånden forklares med at det er ketoner man puster ut gjennom munnen...altså ett resultat av hva som skjer i kroppen når man er i ketose.(på samme måte som det er ketoner i urinen)
En litt aceton-liknende lukt....:p
Jeg merker det fort...sitter liksom i munnen.
Om noen har dette i større el. minde grad enn andre tør jeg ikke å svare på...
Kitt sa for siden:
Merker selv at jeg får litt ekkel smak i munnen, men ingen her hjemme har klaget på ånden min, selv ikke min kritiske datter!:eek:
Gerd sa for siden:
Det er ikke alle som får denne ketoseånden.
:)
Paxen sa for siden:
Jeg kjenner ingen ånde selv, og samboeren har luktet nøye og ikke kjent noe. Men stixene gir utslag, og vekta har gått (litt) ned.
Vi er nok bare litt mer "miljøvennlige" :)
Lisbeth sa for siden:
:lol:
Lava sa for siden:
Miljøvennlige! :D Flott sagt ;)
Jeg merker at jeg er tørr i munnen, kjenner godt lukten hvis jeg puster inn i hendene mine, slik at man samler opp pusten.
Men tror ikke det er sånn ånde som kommer 2 meter forran meg, for det er kun de som er nær ansiktet mitt som sier noe.
Ellers er alle andre veldig høflige ;)
Nea30 sa for siden:
Synes ånden min er blitt bedre jeg. Før var det til tider svært plagsomt og jeg ble kvalm av min egen ånde. Nå merker jeg ingenting og sticksen er....
rosa! :D
Budeia sa for siden:
Jeg klarer ikke, uansett hvor mye jeg puster og peser i mine egne hender, å lukte noe spesiellt med ånden min.
Men jeg merker at jeg har en spesiell smak i munnen, og har fått høre fra sambo at jeg absolutt har en noget drepende ånde for tida.:rolleyes:
Det er bare fettet mitt som svis av, sier jeg da.:D
Bruker fribol tablettene fra apoteket når jeg tror det er verst.,
Kristin_B sa for siden:
Jeg TROR at jeg ikke har det..
..det skumleste er at det har jeg sikkert... :lol:
Photobscura sa for siden:
Ikke alle får den ånden nei. Første gang jeg var i ketose, så sa min drepende ærlige samboer at den var litt sånn søtlig, men ikke noe aceton akkurat. Vet ikke hvorfor noen får det og andre ikke, men om du går ned i vekt, så ikke heng deg opp i sånne ting;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.