Melilot sa for siden:
Hei ja! Da har jeg begynt på min slankekur. Denne gangen er det alvor folkens!!
Den 25. mars 2008 veier jeg 141,8kg. HOLY CRAP! :eek:
Tips, råd, vink, oppskrifter er jeg VELDIG takknemlig for!
(Har ikek peiling :/)
Melilot sa for siden:
Hei ja! Da har jeg begynt på min slankekur. Denne gangen er det alvor folkens!!
Den 25. mars 2008 veier jeg 141,8kg. HOLY CRAP! :eek:
Tips, råd, vink, oppskrifter er jeg VELDIG takknemlig for!
(Har ikek peiling :/)
Max sa for siden:
Velkommen hit, og lykke til på ferden!
Les boka godt om du ikke har gjort det. Her inne er det mange kloke hoder som gladelig deler sine erfaringer, det har jeg selv gjort nytte av!!!
Megvel sa for siden:
Hei!
Velkommen hit!
Du har allerede gjort mitt første råd, dagbok.
Før inn det matrelaterte (gjerne i utvidet forstand) regelmessig så får du fort tilbakemeldinger fra andre om hva som skjer! Veldig mange som har "skrevet seg nedover" her!
Du kan godt lese andres også, der ser du menyplaner som virker, situasjoner som er vanlige...Lykke til!
indi sa for siden:
Heia og velkommen!
MAsse flinke og engasjerte folk her som svarer villig på alt, så jeg håper du føler deg velkommen her! Alt er mulig, stå på:)
Melilot sa for siden:
Det jeg virkelig trenger er tips og råd om mat. Aner ikke hva jeg skal spise.
Har sett på sidene her og skrevet en handlelapp. Men har noen tips om ting jeg burde ha? Hva slags tilbehør burde jeg ha i kjøleskapet/fryseren i tillegg til rent kjøtt og fisk?
Jeg er VELDIG lite glad i å lage mat. Ting som kan vispes sammen greit og enkelt er saken for meg :D
paprika sa for siden:
Her inne finnes det masse gode oppskrifter, så du må bare klikke og kikke til øyet blir stort og vått. Her hjemme har jeg noen basisting tilgjengelig nesten hele tida:
Kjøttdeig
Kyllingfileter/lår/grillet kylling
Seterrømme
Wasa fiber pluss
bacon
Egg
Fløte
Ost
Diverse grønnsaker; salat, agurk, paprika
Du finner fort ut av ting. Lykke til med å komme inn i alt sammen:) Og velkommen:klem:
Melilot sa for siden:
Tusen takk for listen!
Skal handle i dag, har funnet ut at jeg skal innom bokhandlen og kjøpe boka. Er det en slags induksjon på ketolysekyuren også?
Melilot sa for siden:
I dag har jeg shoppet og laget meg mat. Jeg aner ikke hva jeg skal spise eller hvordan :p Håper dette blir bedre når jeg får boken og begravd hjernecellene i den.
I dag spiste jeg stekt svinekjøtt, hakket løk, litt agurk, litt purre, sjampingjong og 2dl (ca) med isbergsalat. Også 2 ss med rømme intill. Det var faktisk godt!
Har så lyst til å begynne å trene. Har lyst til å si: Jeg jogget en time før jobb i dag!
Inni meg bor det en tynn treningsnarkoman :s
Har en dundrene hodepine dag 2, er dette normalt?
Melilot sa for siden:
Hm, får jeg ikke endret innleggene mine? O.o
Jeg ville bare nevne at jeg har begynt å parkere 500m fra jobb og ikke 50m fra jobb. Også GÅR jeg opp 3 etg, jeg tar ikke heisen. Stolt
indi sa for siden:
Bra du er i gang! Parkere langt fra jobb er jo en god ide, det har aldri jeg tenkt på... men så er jeg alltid håpløst sein da...
Håper hodepinen er bedre i dag, det er helt normalt når kroppen er på vei inn i ketose, men gir seg etterhvert!
:)
sma sa for siden:
Gratulerer med dagbok! :heia:
Hvordan går det?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.