< Tilbake til oversikten

Atkins produkter?

beate sa for siden:

Hei. Jeg har funnet meg et Atkins Produkt som jeg liker veldig godt, og som tilfredsstiller mitt behov for sjokolade :) Det heter Atkins Endulge Crispy Bar. Men jeg lurer på om dere vet hvilke butikker som selger denne i Trondheim og omegn?

På forhånd takk :)

Carbokiller sa for siden:

Nå er jeg ikke kjent i Trondheim, men jeg ser at her på Østlandet er det Smart Club og Meny som har dem. Kanskje det samme hos deg?

beate sa for siden:

Da skal jeg på Smart Club neste gang jeg skal til Trondheim :D Tror ikke det finnes noen Meny butikk i Trondheim, noen som vet???? Hadde vært fint om det hadde vært det for da kunne jeg handlet andre varer jeg trenger med det samme. Som f.eks pølser, det savner jeg faktisk litt selv om jeg ikke trodde det. Mannen min og dattera mi er PØLSEGAL og jeg følte meg egentlig ganske lei av pølser da jeg gikk over på lavkarbo, men det kunne jo vært kjekt å ha "mine egne" pølser når de spiser sine :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.