< Tilbake til oversikten

Bacongull

humla sa for siden:

går det ann å spise bacongull :rolleyes:. noen som vet det ? det er 2,5 g karb pr 100 g.

ejgravem sa for siden:

Ja, jeg tru da det, men du må nok regne med i totalen av karbo.

Gerd sa for siden:

Ja, det kan du spise :) Men husk at det er salt og salt binder vann.

humla sa for siden:

hm.. ok. må jo sjekke. Greit å ha noe å ty til dersom det skulle dukke opp fy fy tanker:)

Gerd sa for siden:

:ja: Jeg har spist bacongull, og baconsvor og hatt det som lørdagskos. Eneste minuset er at det binder vann i kroppen, og det går fort et par dager før det slipper :)

katta 74 sa for siden:

bacongull har visst 2.5 karber, men de små posene med "fleskesvor" er det visst enda mindre karber i..

beths sa for siden:

Fleskesvor har 0,5 karber. Litt salt men iallefall ikke mer enn i spekemat

Heydi sa for siden:

Kims sin baconsnacks har vel 1,9 per 100 g tror jeg.

Begod sa for siden:

Kims Baconsnacks har 0 gram karbs pr 100 gram.

terry sa for siden:

Jeg fant min favoritt på Europris. Den heter "Ekte Bacon Svor".
0 karber. Bacongull har bedre krydder men hvis man bruker dipp er den okei. Men det som jeg syns var bra var at denne er ikke så harde som de andre. Jeg har klart å brekke en bit av ei tann på en av de andre!
Men denne går det fint å spise ihvertfall 2/3 deler av posen.

humla sa for siden:

mye gode tips her :). hvorfor velge den med mest karber når det finnes alternativer:p. Har spist både bacongull og den lille posen. jeg greide også å skale av en bit av tanna, på den lille varianten.skal til tannlegen i morgen :o.

terry sa for siden:

LOL!:p Jeg skal den 14 til tannlegen! Sorry, ikke ondt ment :).
Skjønner ikke hvorfor de skal være så steinharde! Men som sagt, den jeg nevnte er den med mest spiselige bacon jeg har funnet.

humla sa for siden:

må jo prøve den på europris jeg da.:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.