< Tilbake til oversikten

Blogger og andre linker ...

Sulphur sa for siden:

MysticalSaga, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

• Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
  • If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.Blablabla! mongostemme :realmad:

Men sånn helt seriøst.. Må man trygle om tilgang, eller bare være litt varmererere i trøya enn meg? :w00t: MS liker ikke beggin'. Selvinnsjåande

Georgine sa for siden:

Det er noen blogger som er lukket fordi vedkommende ønsker det. Men mange er åpne også, blant annet min :)

Aline sa for siden:

Forøvrig synes jeg det er litt unødvendig å ha link til lukket blogg i signaturen...
Men ja, det er flere grunner til at folk lukker bloggene.

Når man blir kjent med folk på forumet så er det lettere å bli sluppet inn i bloggverdenen, men det er endel som glemmer at de må utvide "vennelisten" for at nye skal få se bloggen :rolleyes: Så om du vil inn i bloggen til en du har pratet litt med, så er det bare å spørre, trenger neppe å trygle :D

Distrea sa for siden:

Jeg føler meg da ganske varm i trøya, og det er mange blogger jeg ikke kommer inn i.
Så hvis du er som meg... ikke ber om å komme inn, er det like greit å ikke irritere seg over det først som sist :p

Men jeg sier som Aline: Fint om man ikke linker til lukkede blogger:)

Lisbeth sa for siden:

Signerer :ja:

Sulphur sa for siden:

A'ight.. Mottatt! ;)

Hyper sa for siden:

jeg la deg til i vennelista meg jeg Mystical:)

Sulphur sa for siden:

Håh. Du er vel den søteste! Tusen takk. :)

Sulphur sa for siden:

Også strikker hun i tillegg?? :rørt:

Det er en ting som nesten kan måle seg med sukker hva gjelder rusmidler, og det er GARN! Hæh, hyper, hæ??

Hyper sa for siden:

Hehe..jeg hekler..men JAH!!..Garn er gøy!!..
Jeg har dilla med jevnemellomrom..
Ikke så veldig FLINK enda, men MORO er det!!

Sulphur sa for siden:

Juhu! Så hyggelig. :D

nellie sa for siden:

Den som intet våger, intet vinner, så det er bare til å spørre ivei!

Vibeke-67 sa for siden:

Hmmmm:D remeber me;)
Jeg skal forøvrig ta bilde av min nye heklede ponsho og legge ut i bloggen min - den ble faktisk ganske så kul. Har holdt på med den siden november, heklet 120 lapper og heklet de sammen, festet ALLE trådene på disse 120 lappene:mad: bare det tok noen uker....
Ponshoen er veldig 70-talls, så den kan jeg bruke når jeg er i det humøret.
Nå har jeg begynt å strikke på en jakke til min kjære, i italiensk garn. Veldig mykt og kule farger. En butikk på Nesodden:rolleyes: som heter Det Mjuke.
Ellers var det kjekt å se noen fra Vestfold her! Er selv fra Larvik, men flyttet derfra i -86. Nå skal jeg tilbake dit om noen måneder på 25 års jubileumsklassefest. Begynner å bli gammal ja....

Sulphur sa for siden:

Øhm, sikta du til meg nå, eller? :Fårvirrah:

Vibeke-67 sa for siden:

:o ehhh -nei, sorry hvis jeg gjorde deg forvirra. nei, tenkte disse flotte damene her kunne huske å åpne opp for meg også i samme slengen;)
Hvis det er fordi at de bare glemmer å oppdatere vennelisten sin.:rolleyes:

Dilly sa for siden:

Her lærte jeg at hittil 4 personer anser meg som uønsket...
[font=Arial][/font]
Jeg har ikke noe ønske om å trenge meg på.
[font=Arial][/font]
[font=Arial][/font]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.