Nova sa for siden:
Hva heter Johannesbrødkjernemel på svensk? Er det det samme? Sambo skal til Sverige i morgen, for det er jo stengt her...
Nova sa for siden:
Hva heter Johannesbrødkjernemel på svensk? Er det det samme? Sambo skal til Sverige i morgen, for det er jo stengt her...
Zincite sa for siden:
God morgen, så vidt jeg finner ut heter planten Johannesbröd eller Carob også på svensk. Vær oppmerksom på at det er store glass med carobpulver, dette er lysebrunt og brukes tilnærmet lik kakao. Og er av hele frøbelgen. Ikke det du skal ha. Johannesbrødkjernemel er mere hvitt og jeg har aldri sett det på store glass..
Slik jeg har forstått det er det bare frøene i JBKM
www.rapunzel.de/index.php?plink=produkt&fs=&alink=p_suessung&rid=Johannisbrotkernmehl
Legger med denne linken med bilde av glasset så han vet hva han skal se etter :) om ikke han alt har reist da:p
Nova sa for siden:
Nei, har ikke reist enda, tuuusen takk!! :)
Mayella sa for siden:
Det er en norsk nettbutikk som selger johannesbrødkjernemel på store glass (eller, det er en plastikbeholder da)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.