< Tilbake til oversikten

Har du prøvd "CUUR"?

elian sa for siden:

Jeg leser om CUUR i et blad fra helsekosten, og der står det at den skal redusere kroppens opptak av karbohydrater.... Noen med erfaringer her?

MHM sa for siden:

Ingen erfaring, men jeg har faktisk siklet på denne selv. Den har noe så sjeldent som dokumentasjon... I studien var det to forsøksgrupper som spiste "slankemat", og så fikk den ene gruppen Cuur, mens den andre fikk placebo (narrepille). Ingen visste hva de fikk. Cuur-gruppen gikk ned en god del mer. Tror det var en norsk lege med. (Langt bak i bevisstheten dette nå.)

Men så er det noe inni meg som protesterer mot å prøve også... :o

magdalena sa for siden:

Trekker denne fram igjen...Noen som har prøvd?:)

snoopygirl sa for siden:

kremt-kremt...jeg kjøpte den jeg og tok en slurk.....da orka ikke jeg mere..smakte helt for jævlig:eek: :eek: ,,,,,,så jeg kastan bare jeg.....har prøvd en anna rense kur,,merka ikke så stor forandring akkurat jeg...men alle får jo ikke lik virkning sikkert....noen sier det er kjempe bra med sånne ting og andre ikke,,,men sånne er det jo med ALT.....men lykke til hvis du prøver

Iset sa for siden:

SLURK? Det er tabletter, finnes ikke i flytende. Har du kanskje kjøpt en brun flaske med gul etikett som heter Cur-Cur? :confused: :eek: Det er noe heeeeelt annet.....
Eller er det KUREN du har kjøpt? En sterk rensekur? Det er også noe helt annet. ;)

magdalena sa for siden:

Iset,selger du mye av denne da og har du fått noen tilbakemeldinger?Du må jo være rett person å spørre:p

Iset sa for siden:

Ja jeg hadde nok vært rett person å spørre for ca 2 år siden, da jeg jobbet fulltid hehe. Men nå jobber jeg så lite (annenhver torsdag, fredag og lørdag). Vi selger ikke så mye av denne heller, så tilbakemeldinger er det lite av.

Men nå får du jo pengene tilbake om det ikke virker. ;)

donjuanwannabe sa for siden:

Er det noe lurt å prøve CUUR sammen med Atkins? Går man ned fortere da?

Eller bruke det kun når man, som meg, sprekker på is og sjokolade for å gjøre skaden mindre?

Albertine sa for siden:

Øh, er da ikke så mange karbohydrater igjen å gå løs på da? Kan det ha noe for seg?

donjuanwannabe sa for siden:

Ok, så det brenner kun karbohydrater?

Begod sa for siden:

Jeg har kjøpt cuur, men ikke begynt å bruke det enda. Vil ha et bedre kosthold først.

Nille sa for siden:

Nei, du går ikke ned nevneverdig fortere (bortsett fra placebo effekten du alltid har i begynnelsen). Når man går på lavkarbo kost med så lite karber som vi gjør (godt under 100 pr døgn) er det ikke noe vits i slike medikamenter som "brenner karber". Hva er vitsen ?? Det er heller ikke noe middel for å "brenne" karber etter en sprekk... for SÅ mye karber brenner det uansett ikke.

Etter min mening er det pengene rett ut vinduet når man går på ketogene dietter !
Men for all del, om man vil prøve...... og har penger..... så må man jo gjøre som man vil ! ;)

Iset sa for siden:

Må nok si meg enig med Nille her. :o
Jeg selger jo slankepreparater, men faktisk spør jeg dem (ser jo litt an kunden da) først om de har vurdert et lavkarbokosthold, særlig dem som er usikre og vil ha raske resultater. Jeg er kjent som "Atkins-disippelen" på jobb. :p

Nille sa for siden:

:_punk::_punk:MY HERO:_punk::_punk:

Det finnes INGEN snarveier !!

Iset sa for siden:

Hehe tror ikke akkurat jeg er helten til sjefen, når jeg prøver å få kunden til å vurdere Atkins/Lindberg istedetfor å kjøpe mengder av slankepiller. :knegg:
Men så kjøper de jo en drøss med Advantage-shaker og barer, og bakemix da. :D

snoopygirl sa for siden:

sorry...fant ut da jeg satt på venterommet å leste et blad i dag.....at det var kuren jeg hadde kjøpt og prøvd..sorry....

matgal sa for siden:

Hadde tenkt til å poste et innlegg om det var noen som hadde prøvd Cuur... Men så var jeg så smart at jeg søkte på det først og fant dette innlegget...
Vet ikke om jeg lurer fordi jeg tenker på å prøve det selv... Er bare så nysgjerrig.. Ser reklame for det på tv hele tiden...
Så jeg lurer da på om det er noen flere som har erfaringer med Cuur nå enn det var sist noen skrev på dette innlegget...?? :)

matgal sa for siden:

Ingen???

Nille sa for siden:

...det ser nesten ikke sånn ut gitt !!
Det er ikke helt vanlig for lavkarbere å bruke sånne produkter, for maten vi spiser renser godt i seg selv og er ikke av typen som "avleirer" seg i tarmene. Det er det karbene som gjør !

vskr sa for siden:

Der fins en karboblokker, ( feks. for de som går på atkins) Den het minsin. Men skal komme/ har komt med nytt navn i helsekosten. Noen som har prøvd denne? Har hørt at den er veldig bra..:confused:

She_ sa for siden:

ADVARSEL!
IKKE BRUK DET. Eg vet det av erfaring. Endte med hepatitt, gulsott, leverbetennelse, sykt høyt blodtrykk. Var sykemeldt i 2 mnd, no etter et år, har eg fremdeles problemer, men kan jobbe 100 % igjen heldigvis.
så vær snill, ligg unna det.

Summer sa for siden:

Uffameg. :klem: Nei, det er nok ikke noe å prøve nei.

She_ sa for siden:

har funnet ut at det eneste som funker e å spise rett og trene, Grete Roede e bra også..

Nille sa for siden:

Flott du advarer !
Vi har inne prøver også å advare mot slike midler, - da lavkarbo kosthold er naturlig rensende trenger vi det ikke.

....men det er ikke alle som hører etter da vet du !

Takk skal du ha ! :D

elian sa for siden:

Hmm.. Tenkte å dytte opp denne igjen jeg, da det kunne være fare for at noen her inne skulle komme over Minsin å skulle få lyst til å prøve det...

Skumle greier...

elian sa for siden:

Også kom jeg til å savne DJWB etter at jeg så avataren han i tråden.... :(

Lurer på åssen det går med han.... Har sendt PM men ikke fått svar....

vito sa for siden:

Hei, kan værtfall skrive postift om en karboblock produkt som føres av pf,life og andre. Dette er et produkt som er ekstrakter fra kidney bønne. Produkte er prøvd ut av mange, blant annet av en jeg kjenner som driver aktiv kropsbygging. Han bruker produkte når han feks skal kose seg med ei øl, spise kake osv osv. Desuten har Jostein Ødegården på PF klinikken testet ut dette produkte. Har snakket med "gutten" selv med flere anledninger og han har fortalt han testet ut dette produkte siden han lurte på dette. Han forteller om dette i en artikkel på iform.no. Ja reklame for produkte pf selger, men også siden han selv vet at det fungerer og bruker det selv.

Dette er ikke et slankeprodukt, men et produkt som kan hjelpe oss hvis vi vet vi blir og få i oss alt før mye karber.

går selv på ketolyse sammen med dama (derfør nicket våres) og vi begge skal prøve dette ut i løpet av helgen. Blir og lage en tård her inne og fortelle om mine og hennes erfaringer.

elian sa for siden:

Hehe... Er du selger eller? :p

Jeg har prøvd disse jeg og det hjalp ikke en dr*** :rolleyes:

vito sa for siden:

Hehe, morsomt du nevnte det. Er faktisk selger, men selger ikke kosttilskudd. Har ikke synket så lavt enda :lol:

Driver selv med salg av offshore løsninger, og veiledning innen HMS.
Så har vel litt lett og formulere meg som en selger på privaten også :p.

Men er jo selv skeptisk, og skal derfør prøve ut disse selv. Vet andre så har fått gode resultater med disse, så muligheten før det skal fungere er jo tilstede. Og ser man på det litt vitenskaplig så ble jo disse kidney bønnene brukt til og kontrolere kosten langt tilbake i tid. Så jeg har litt tru på dette produktet. Men i frykt av at det kan fungere siden jeg innbiller meg det, så skal madammen få prøve disse. Hun er også på ketolysekuren og hun skal ikke få vite om hva disse pillene hjelper før, og så skal hun få gleden av og spise litt kake osv til helgen siden vi skal i bursdag. Så finner vi fort ut hvordan dette fungerer :)

(føler meg litt slem over før min bedre halvdel. Hun blir jo rene forsøkskaninen min :rolleyes:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.