< Tilbake til oversikten

Hvor lang tid brukte dere på å komme i ketose?

supha sa for siden:

2 dager brukte jeg. Hvis jeg ikke husker feil

arkine sa for siden:

mistet du mat lysten da

LilleVille sa for siden:

Jeg bruker som regel to dager. Dvs at hvis jeg har skeiet ut en søndag, er jeg i ketose igjen tirsdag kveld. Har aldri brukt lenger tid enn det tror jeg. Men det kan gå fortere hvis man trener mye, og det kommer også an på hvor MYE karbohydrater man har spist i dagene før.. Har man skikkelig lessa på med potetgull og sjokolade, tar det lenger tid å tømme lagrene enn om man bare har spist 3-4 gulrøtter for mye til middag hos svigers liksom...

Matlyst har jeg alltid jeg :)

Sirius sa for siden:

Bruker også to dager. Altså hvis jeg i teorien spiser altfor mye karbohydrater mandag, og ketogent tirsdag, så våkner jeg opp med ketose onsdag. (Men jeg prøver å holde meg unna ketosen da)

supha sa for siden:

Ja, var ikke så sulten da..

Katie sa for siden:

Mener det gikk 2 dager med meg også :)

Budeia sa for siden:

1.5 dag da jeg starta tror jeg.

Nova sa for siden:

I løpet av en dag :)

annabanana sa for siden:

ja, det er andre dagen i dag.. så ikveld blir det spennende :p

jeg har hatt dåp, så jeg har spist kake nesten hver dag i ei uke.. eeehmm.. tar vell ei uke før ketosen slår inn da :P

lenmyr sa for siden:

Når vet du at du er i ketose da? Jeg har ikke utslag på stix. Kan det vare fordi jeg har drukket pepsi max og vin?:confused:

annabanana sa for siden:

jeg hadde utslag på stixsen i dag, 2 dagen på ketose :)) wee

Sirius sa for siden:

Det kan være ja. Det kan og være at du er i ketose uten å få utslag på stixen. Hvis du kjenner det på ånden, er veldig tørst, litt susete i hodet osv, er det en indikator på at du kan være i ketose.

lenmyr sa for siden:

ok, jeg hadde utslag på stixen igår kveld og det var litt deilig å se. Nå etter middag tok jeg en stix bare for å se og da hadde jeg ikke utslag. Merkelig???? :rolleyes:

lenmyr sa for siden:

Så bra. Grattis med utslag;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.