< Tilbake til oversikten

Smør- Partystopper?

supha sa for siden:

Bare noe jeg lurer på, kan smør være partystopper sånn som rømme, fløte osv? Spiser masse smør da. Nesten 50 g hver dag

Tuppen sa for siden:

hva slags smør spiser du?

supha sa for siden:

jeg spiser meierismør:)

Eva sa for siden:

Nå vi snakker smør, håper det er greit jeg stiller et spørsmål i alles interesse. Er Bremykt ikke like bra som smør? Det er jo 70 % smør med "god" olje de siste 30 %. :rolleyes:

Distrea sa for siden:

jeg kan ikke se at smør kan være en party stopper, MEN... ikke alle kan spise ubegrenset med kcal selv om de spiser lavkarbo... så hvis man spiser veeeldig mye, så kan det ha noe å si.

Bremykt har jeg ikke sjekka, siden jeg bare har byttet til meieri, men hadde vært godt med bremykt på "brødskiver" så vil gjerne at noen kommer og friskmelder den :D

supha sa for siden:

Det finnes jo nå sånn "smøre på brødskive" meierismør. Prøvde å smøre med vanlig meierismør, ble bare høl i "brødskiva":D

Distrea sa for siden:

ostehøvel er tingen :ja:

supha sa for siden:

Det har jeg ikke tenkt på før! Hehe:D. Godt det er noen som er smarte;)

Distrea sa for siden:

bare glad i smør :flau:

Kitt sa for siden:

Å med god samvittighet kunne skjære meierismør med ostehøvel er en av de gode sidene ved ketolyse!:D

supha sa for siden:

Supha går amok med ostehøvlen:hungry:

Distrea sa for siden:

:lol: kos deg

Madeleine sa for siden:

Hei lille venn:)

Godt å høre du forts.er i slaget og at ostehøvelen er i bruk!!:)

DETTE SKAL DU SE GÅR VEI!!

BLE NEM.FORTALT I GÅR ALT ORDNET SEG FOR SNILLE PIKER!!!:):)

Kos deg resten av kvelden...(med eller uten ostehøvel:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.