10 grams størrelsen med 70% premium dark sjokolade har blitt min daglige premie i 6. og 7. uike av ketolysekuren.
Den inneholder 3 karber, men føles naturlig og jeg nyter den til kaffen etter middagen. Det fine med 70% sjokolade er at du ikke får lyst på store mengder av den. Jeg holder meg i ketose, og har gått ned 7,5 kg (kjempefornøyd) 6,5 igjen.
Jeg vet at sjokolade ikke er helt etter boka, men for meg 70% en daglig luksus. (og så bruker jeg resten av karbene på grønnsaker).
Har noen noen flere overlevelseshistorier eller tips om hvordan man får den lille luksusen?
Jeg gjør også som deg, koser meg med ei rute 70% premium dark om kvelden. Ellers så er det baconcrisp hvis jeg er veldig lyst på noe salt. Evt at jeg lager ostesnacs som ligger under oppskriftsforumet.
Nå går ikke jeg på ketolyse, men noe som er nydelig er å smelte litt mørk sjokolade sammen med smør og litt fløte for en nydelig sjokoladesaus. Den har jeg over tinte bringebær (og evt bittelitt søtning). DET er luksus det!
Skal prøve. LITT, selv om jeg har erfart at det er veldig vanskelig å lage LITT. Og hvis jeg har mer enn LITT så er det veldig vanskelig å ikke spise mer enn LITT
Jeg spiser 86% Freia Premium Dark. Nyyyyydelig, når du ikke har spist noe søtt lenge. 1,9 karber i ei rute. Går an å spise på helga.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.