annabanana sa for siden:
skal begynne på ketolyse kuren søndag, og vil gå ned 30 kg. hadde vært kjekt å veid seg sammen med noen en dag i uka. kanskje noen som skal ned omtrent det samme som meg?:)
annabanana sa for siden:
skal begynne på ketolyse kuren søndag, og vil gå ned 30 kg. hadde vært kjekt å veid seg sammen med noen en dag i uka. kanskje noen som skal ned omtrent det samme som meg?:)
matvraket sa for siden:
det er mange som veier sg her inne på fredager har jeg inntrykk av, jeg veier meg på mandager, da har kroppen fått tid til å slappe av i helga ;)
Summer sa for siden:
Kan dere ikke gå inn her: forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=99 og lage "Mandagsveie-klubben" og "Søndagsveie-klubben" osv. der man rapporterer. Slik kan flere få slenge seg på, og det er lettere å motivere hverandre. Sammen er vi mye sterkere!
matvraket sa for siden:
Da er det gjort Lise ;)
her er linken til mandagsveieklubben
forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=424029#post424029
Summer sa for siden:
Bra jobba matvraket!
(Litt rart å kalle noen "matvraket" :p)
matvraket sa for siden:
det navnet falt helt naturlig for meg.. jeg har gått fra å være kakemonster til å bli et matvrak.. noe jeg trives myyyyee bedre med ;) dessuten er det nicket mitt på min msn og ;)
annabanana sa for siden:
flott :)
jeg slenger meg på mandagsveiingene jeg da!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.